Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wifi en data uitschakelen via de statusbalk naar beneden halen zou voldoende moeten zijn…daar kan je ook je gps aan en uitzetten…. En via instellingen netwerken je roaming uithouden dan zoekt hij ook niet naar masten voor je data
AW Forum Queen voor het leven
Hoi Esther,
Bedankt, maar dat doe ik allemaal alIk bedoel zeg maar dat ik niet gebeld kan worden/kan bellen. Zodat ie niet naar bereik gaat zoeken. Weet niet of dit kan?
Ahhhh ok ehhhhh simcard verwijderen? Zou het anders niet weten eigenlijk���
AW Forum Queen voor het leven
Je zou ook bij instellingen - meer netwerken - mobiele netwerken - Netwerkmodus “Alleen GSM” kunnen selecteren. Dan wordt er minder energie verbruikt, terwijl je toch bereikbaar bent.
In meeste ski-gebieden is de GSM-ontvangst prima geregeld, niet te vergelijken met wandelen in verlaten gebieden. Tenzij je natuurlijk met tourskis de wildernis in gaat…
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Ga ik naar kijken Onno, thx!
En wie weet valt het idd mee qua bereik zoeken.
Toen ik vorig jaar in dunbevolkte bergen aan het wandelen was ging mijn S3 vrij snel leeg. Iemand opperde dat dat zou kunnen zijn omdat daar geen bereik is en de telefoon continu aan het zoeken is naar masten.
Wel moet GPS werken ivm Ski Tracks. Kan dit überhaupt uitgeschakeld worden? Bij iPhone wel geloof ik. Mocht iemand dit weten, hartelijk dank!
Kun je dit uitschakelen? Binnenkort ga ik skiën en mogelijk ontstaat hier hetzelfde probleem. Ik hoef niet bereikbaar te zijn of te bellen