Mijn s 3 valt steeds uit. Batterij soms ineens leeg. Na opladen moet de batterij er eerst uitgehaald worden voordat hij het doet. Nieuwe batterij zelfde probleem.
Eigenlijk zou ik willen proberen of dit met rooten en een andere rom opgelost kan worden. Kan dat volgens jullie?
En …….. Dan zou ik graag hulp van iemand krijgen hierbij omdat ik dat niet zelf kan.
Mijn s 3 valt steeds uit. Batterij soms ineens leeg. Na opladen moet de batterij er eerst uitgehaald worden voordat hij het doet. Nieuwe batterij zelfde probleem. Eigenlijk zou ik willen proberen of dit met rooten en een andere rom opgelost kan worden. Kan dat volgens jullie? En ........ Dan zou ik graag hulp van iemand krijgen hierbij omdat ik dat niet zelf kan.
Mijn s 3 valt steeds uit. Batterij soms ineens leeg. Na opladen moet de batterij er eerst uitgehaald worden voordat hij het doet. Nieuwe batterij zelfde probleem.
Eigenlijk zou ik willen proberen of dit met rooten en een andere rom opgelost kan worden. Kan dat volgens jullie?
En …….. Dan zou ik graag hulp van iemand krijgen hierbij omdat ik dat niet zelf kan.