Geachte forum leden Ik heb een verbindings probleem met CARBU.COM Ik kan gewoon op mijn laptop de pagina bekijken en dat werkt gewoon zo het moet. Maar als ik dit bij mijn S3 doet dan geeft hij de melding Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht. Vreemd omdat de site altijd goed heeft gewerkt wat kan er verkeerd zijn ingesteld of iets anders aan de hand e de waele
Geachte forum leden Ik heb een verbindings probleem met CARBU.COM Ik kan gewoon op mijn laptop de pagina bekijken en dat werkt gewoon zo het moet. Maar als ik dit bij mijn S3 doet dan geeft hij de melding Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht. Vreemd omdat de site altijd goed heeft gewerkt wat kan er verkeerd zijn ingesteld of iets anders aan de hand e de waele
Geachte forum leden
Ik heb een verbindings probleem met CARBU.COM Ik kan gewoon op mijn laptop de pagina bekijken en dat werkt gewoon zo het moet.
Maar als ik dit bij mijn S3 doet dan geeft hij de melding Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht.
Vreemd omdat de site altijd goed heeft gewerkt wat kan er verkeerd zijn ingesteld of iets anders aan de hand
e de waele