Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ook de prullenbak leeg gemaakt? Je kunt het getal weghalen door het icoontje in te houden en dan te tikken op "badge wissen"
GerKuijn
Er staat nu op het moment weer geen getal in het scherm Ik zal het in de gaten houden
heel veel dank voor uw reactie
e de waele
Als ik kijk bij prullenbak blijft daar steeds een getal achter staan (1)
het schijnt dat er na het alles verwijderen toch nog iets achter blijft (spookpost) wat kan ik daar aan doen
e de waele
Dat betekent dat er een ongelezen bericht verwijderd is en dus in de prullenbak zit.
GerKuijn
Ik heb alles verwijderd en als ik kijk bij prullenbak zie je daar niets meer staan geheel leeg??
e de waele
Is er nu echt niemand die dit al eens heeft meegemaakt het getal staat er nog steeds . ik krijg het niet weg Kan dit iets te maken hebben met mijn laptop ?? dat deze iets terug zend of opslaat Is het mogelijk dat ik een andere versie van android moet laden Ik heb nu versie 4.3 is dat nog goed ? Ik heb wel iets gelezen over kitkat 4.4 ???
heeft iemand nog ideen ?
e de waele
Dan staat er een getal bij in een cirkeltje bv -29
GerKuijn
Hallo
Ja er staat bij het envlopje een ovaal cirkeltje met het getal van echt -29 in dit ovaal cirkeltje ?
Het is niet alleen dit maar hij is onnoemelijk traag geworden BV de NOS app starte altijd goed op maar nu krijg ik de melding Laden mislukt de artikelen kunnen niet worden opgehaald En klaar is het Dus dat werkt ook niet meer.
Ik snap er niets meer van En alle apps zijn langzamer geworden Ik heb hem wel al 10 keer opnieuw gestart maar dt heeft niets gehopen
e de waele
Heb je onlangs een app geïnstalleerd die de boosdoener kan zijn?
GerKuijn
Wat betekend het getal bij mijn icoontje van mijn email ( een voorbeeld smorgens zie ik dat getal niet staan Ik bekijk 1 email en sluit deze af , Dan staat er een getal bij in een cirkeltje bv -29 wat kan dit zijn ??
Ik heb nu bij alle maps op mijn telefoon alles verwijderd Ook heb ik gekeken bij mijn Webmail en alles leeg gemaakt.
Helaas zonder resutaat wat kan het nog meer zijn ?
e de waele