Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MrJ

MrJ

• Lid sinds 18 januari 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 22:20

Dan gaat het naar de interne sdcard (dus die maximale 16gb) en niet naar de externe van 32 gb.

Bewerkt (4 mei 2013 22:20)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2013
  • 22:33

Mogelijk, maar dat maakt niet uit, dat is ook anders vrij bruikbare ruimte voor foto's, muziek of video, ik zou het moeten controleren, maar het toestel staat nu uit, en ligt boven, als ik eraan denk kijk ik morgen wel even waar ‘ie ’t laat.
Maar we raken off topic, want het ging over de ‘geringe’ ruimte op de SGS 4.

Bewerkt (4 mei 2013 22:33)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

agjgeertsema

agjgeertsema

• Lid sinds 17 januari 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2013
  • 11:42

wat bedoel je precies met je “workaround”? dat je de apk van het spel dat je op het moment niet speelt eerst op je sd kaart zet? en als je hem dan wilt spelen hem dan op je interne geheugen zet ja sorry maar ik snap het niet meteen maar lijkt me wel een goeie optie voor mij dus hoop dat je iets uitgebreidere uitleg kan geven tnx!

Bewerkt (5 mei 2013 11:42)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 5 mei 2013
  • 16:23

agjgeertsema;404072
wat bedoel je precies met je “workaround”? dat je de apk van het spel dat je op het moment niet speelt eerst op je sd kaart zet? en als je hem dan wilt spelen hem dan op je interne geheugen zet ja sorry maar ik snap het niet meteen maar lijkt me wel een goeie optie voor mij dus hoop dat je iets uitgebreidere uitleg kan geven tnx!
Inderdaad, dat bedoelde ik.Maar er is een kans dat je zo voortdurend die app's aan het installeren/de-installeren bent.

Bewerkt (5 mei 2013 16:23)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

agjgeertsema

agjgeertsema

• Lid sinds 17 januari 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2013
  • 16:56

ja maar dan speel je hem een maandje gooi je hem er weer af, en installeer je een ander spel ja nou ja het is niet ideaal. maar ja zo lang er nog geen oplossing is voor apps verplaatsen naar je sd kaart dan moet ik het hier maar mee doen weet het anders ook niet.

Bewerkt (5 mei 2013 16:56)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 6 mei 2013
  • 00:35

agjgeertsema;404130
ja maar dan speel je hem een maandje gooi je hem er weer af, en installeer je een ander spel ja nou ja het is niet ideaal. maar ja zo lang er nog geen oplossing is voor apps verplaatsen naar je sd kaart dan moet ik het hier maar mee doen weet het anders ook niet.
Ik begrijp de discussie niet zo goed. Je hebt 2GB voor de firmware en 16 GB voor de rest. Dat zou ruimte genoeg moeten zijn toch?
Helaas kan ik nog niet als gebruiker reageren, want de SGS 4 staat nog op mijn wenslijstje, en ik kan het best helemaal fout hebben.
Met de SGS2 heb ik geen enkel probleem met het uitwisselen van bestanden (apps) tussen intern en extern SD. Na de aanschaf van mijn Galaxy Tab 2 had ik in het begin dat wel, maar dat heb ik kunnen oplossen met enkele apps, namelijk App2SD en Link2SD.
Mijn vraag; zou dit bij het gebruik van dit soort apps ook bij de SGS4 mogelijk zijn, waardoor er eigenlijk geen opslagproblemen zijn zoals in vorige berichten hier vermeld wordt? Over een week zit ik in Japan en daar schijnt (?) de SGS4 een stuk goedkoper te zijn en als die ook hier (Europa) zou functioneren (kan ik controleren), is aanschaffen een optie.
Maar goed, is gebruik van geheugen verplaatsbaar van intern naar extern SD?

Makker

Bewerkt (6 mei 2013 00:35)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 6 mei 2013
  • 13:48

Ik weet niet of je ook ooit op de HomePage van AW kijkt.

Maar daar was laatst dit te lezen:
Samsung verdedigt beperkte opslagruimte op Samsung Galaxy S4 Androidworld

Zelf zou ik het mooier van Samsung vinden als ze het zo maken, dat je nog 16 GB geheugen over hebt, maar dat zal betekenen dat ze er een 23GB geheugenkaartje in moeten stoppen. En deze worden helaas niet gemaakt.

Geert

Bewerkt (6 mei 2013 13:48)

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren