Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je dient de officiële unbranded stock 4.2.2 firmware te downloaden op Hotfile.com: 1 klik file hosting: I9505XXUAMDF_I9505PHNAMD8_PHN.zip
Zodra je die hebt gedownload dan dien je me dat eventjes te laten weten, dan leg ik de volgende stappen uit.
tottianovic;403990
Je dient de officiële unbranded stock 4.2.2 firmware te downloaden op Hotfile.com: 1 klik file hosting: I9505XXUAMDF_I9505PHNAMD8_PHN.zip
Zodra je die hebt gedownload dan dien je me dat eventjes te laten weten, dan leg ik de volgende stappen uit.
volgens mij werkt dit het zelfde als dat je je s4 root, downloaden en met odin verder gaan
staat ook op het forum : how to root your S4
Klopt. Gewoon het bestand in pda plaatsen. En s4 in de download mode zetten. Kabeltje inpluggen. En flashen maar
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
als die al geroot is roy, moet ik hem dan weer opnieuw rooten, als ik die unbrand erop zet ?
EDIT:
ben nu bezig met wat hier boven staat die rom
en ik krijg wel een fail in com 3 : <ID:0/003> Can't open the serial(COM) port.
hij is nog bezig en hopelijk gaat het goed
EDIT:
het is goed gegaan alleen staat nog steeds die rotzooi van tele2 erop
Als je al geroot bent en je flasht de stock rom weer dan is je root ook weg. Dus moet je opnieuw rooten
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
primo;404069
als die al geroot is roy, moet ik hem dan weer opnieuw rooten, als ik die unbrand erop zet ?
EDIT:
EDIT:
primo;404069
EDIT:
EDIT:
Als ik het bestand wil toevoegen in odin via pda button , dan ziet ie het rar bestandje niet , moet ik die eerst uitpakken ?
Wie kan er in het nederlands een uitleg maken hoe je een branded toestel flasht naar unbranded.
Ik heb bijv. een branded toestel van vodafone bij de belcompany vandaan en wil graag unbranded.
Dit ook vanwege dat updates meestal langer duren .