Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

johny

johny

  • Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • #1
  • 12 mei 2013
  • 03:37

Ik was net geen vijf minuten geleden gewoon aan het what'sappen en vergrendelde de telefoon. Even later weer ontgrendelen, en dat werkte dus niet alleen de led lichtjes branden. Dus ik hem uitzetten door de power knop lang in te houden, en na het aanzetten zag ik een groene flits en verder niets. Ook na het uithalen van de batterij. soms zie je alleen een bijna onzichbtaar groen scherm.

Ik heb nu al de hoop verloren eerlijk gezegd…
Iemand misschien alsnog een idee?

Erg jammer dit aangezien ik al 2 jaar een galaxy s2 had, en daar bijna elke week wel iets nieuws op flashde , en nooit problemen gehad ermee, en de s4 heb ik nog geen 4 dagen, de firmware is stock, en is niet geroot en gelijk al problemen.

Update:
Blijkbaar doet alleen het scherm het niet, ik kan hem wel unlocken, dat hoor ik aan het geluid, ook de de tabs bladeren, iets aanklikken, zelfs over het de beweginssensor vegen werkt.

Bewerkt (12 mei 2013 03:37)
henklbr

henklbr

  • Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • #2
  • 12 mei 2013
  • 06:34

Terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt; lijkt me de beste oplossing!

Bewerkt (12 mei 2013 06:34)

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

Alexlimburg

Alexlimburg

  • Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 552
  • Reputatie 0
  • #3
  • 12 mei 2013
  • 08:06

Batterij loshalen. Minuutje wachten en er weer in zetten. Dan aanzetten en als je dan geen Galaxy opstartscherm ziet is je scherm kapot.

Bewerkt (12 mei 2013 08:06)
BryanBouws

BryanBouws

  • Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • #4
  • 12 mei 2013
  • 08:48

Zoals je het omschrijft is het je beeldscherm die er geen zin meer in had. Ik gok fabrieksfoutje want bij normaal gebruik verwacht je zoiets niet.

Bewerkt (12 mei 2013 08:48)
johny

johny

  • Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • #5
  • 12 mei 2013
  • 13:11

Ja dan zit er niets anders op dan hem terug te sturen. Heb hem btw via de hi site besteld, kan ik er dan gewoon naar een hi winkel mee gaan en direct een nieuwe krijgen? Heb eerlijk gezegd totaal geen zin in een reparatie, heb al 2 weken moeten wachten voordat ik hem eindelijk kreeg na mijn pre order.

Bewerkt (12 mei 2013 13:11)
Roy97

Roy97

  • Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • #6
  • 12 mei 2013
  • 14:27

Je kan vragen naar een leentoestel.

Bewerkt (12 mei 2013 14:27)

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505


johny

johny

  • Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • #7
  • 12 mei 2013
  • 15:50

Zit ik niet op te wachten, ik eis van hun een nieuwe.
Aangezien hun service nogal slecht was laatste tijd, heb 2 weken vertraging gehad zonder ook maar enige duidelijkheid.
Vandaag is helaas de klantenservice gesloten dus morgen maar even proberen te bellen.
Alsnog bedankt voor de reacties.

Bewerkt (12 mei 2013 15:50)
Tucker

Tucker

  • Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • #8
  • 12 mei 2013
  • 17:45

Je kunt eisen wat je wilt maar als een aankoop niet goed werkt ben je verplicht de verkoper (ik geloof zelfs tot 3x toe) in de gelegenheid te stellen om het gekochte te repareren. Als men je meteen een nieuw toestel aanbiedt dan mag je dus je handjes dichtknijpen, maar te eisen heb je niets. Bovendien bereik je met redelijk gedrag vaak meer dan met meteen hoog van de toren blazen…

Bewerkt (12 mei 2013 17:45)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

johny

johny

  • Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • #9
  • 12 mei 2013
  • 19:24

ja dat klopt, maar toch vind dat als ik zo veel betaald voor een toestel wel zo eerlijk dat je meteen een nieuwe zou moeten krijgen als deze binnen 4 dagen al kapot is. Hoe lang duurt zo'n reparatie normaal?
Ik weet nog toen ik mijn pc opstuurde dat ik hem na 2-3 weken pas terug kreeg.

Bewerkt (12 mei 2013 19:24)
Carlos0_0

Carlos0_0

  • Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • #10
  • 12 mei 2013
  • 20:33

Als die al zo snel stuk is dus 4 dagen de zelfde week zou je hem misschien nog wel op kunnen ruilen, in de zelfde week doen ze vaak niet moeilijk en een reparatie duurt ook gewoon 3 weken net als met een pc zit geen verschil in.

Bewerkt (12 mei 2013 20:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren