Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Even uitzoomen op je homescreen.
Wanneer je uitzoomt op een van je homescreen pagina's(zet je duim aan de linker kant en je wijsvinger aan de rechterkant, of andersom. Breng ze dan naar elkaar toe) kan je de pagina's die je niet wilt naar de bovenkant van je scherm slepen, hier staat een prullenbakje.
Handige HOW-TO's:
CWM Flashen: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/50701-how-to-custom-recovery-cwmphilz-touch-flashen.html
Galaxy S4 rooten: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/49251-how-to-je-toestel-rooten.html
Weet iemand wat het maximum aantal schermen is? Ik zit nu op 7. Met SPB Mobile shell krijg ik er veel meer, maar dat programma vertraagt het apparaat wel.
Samka;406354
Weet iemand wat het maximum aantal schermen is? Ik zit nu op 7. Met SPB Mobile shell krijg ik er veel meer, maar dat programma vertraagt het apparaat wel.
Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9
Alleen voor de mail heb ik al een heel scherm nodig. Ook andere widgets vreten ruimte: favoriete contacten, evernote, agenda, stocks, weer, poweramp, facebook. Ik heb nu 17 schermen en dan werk ik ook nog met application folders…
Samka;406366
Alleen voor de mail heb ik al een heel scherm nodig. Ook andere widgets vreten ruimte: favoriete contacten, evernote, agenda, stocks, weer, poweramp, facebook. Ik heb nu 17 schermen en dan werk ik ook nog met application folders…
Ik heb maar één homescreen. Ik heb de afwijking dat ik een leeg blad wil. Zet alles wel in mapjes onderin. Ik zou gek worden van 17 stuks! (ieder zijn ding natuurlijk hé)
Precies! En dat werkt bij mij dus helaas niet! Ik krijg de lege screens niet in de prullebak
Ik heb ook wel even moeten zoeken, maar het is gelukkig wel gelukt!
Kort geleden een S4 gekocht, bevalt prima.
Weet iemand of het aantal homescreen pagina's is terug te brengen naar 2 of 3 ipv 6 of 7? En dan bedoel ik niet eenvoudige stand instellen!
Mvg