Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Pixelke

Pixelke

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2013
  • 20:04

Een tweetal weken geleden heb ik een S4 gekocht in een Mobistar-center. Ik had deze besteld, en kreeg bericht van het Mobistar-center dat ik het toestel mocht gaan afhalen. Nu, een tweetal dagen voor ik om het toestel ging is mijn schoonvader overleden. Een zware periode voor mijn gezin,en vooral voor het vrouwtje die haar papa verloor. Ik ben mijn toestel gaan halen, maar heb de doos niet geopend omdat ik, en mijn vrouw het niet echt passend vonden om me daarmee bezig te houden terwijl de rest van de familie het razend druk had met de rouwbrieven en het voorbereiden van de uitvaart. Na de uitvaart heb ik dan eindelijk mijn S4 geunboxt, en ik starte het toestel voor de eerste keer op. Onmiddellijk viel me op dat de onderkant van het scherm, ongeveer één derde van het scherm van onderen te beginnen, veel donkerder was dan de rest. Maar aangezien de eerste schermen die je ziet de instelschermen zijn (gmail, dropbox, samsung account,…) dacht ik dat dit bij de layout van de galaxy s4 hoorde. Pas toen het homescreen kwam met de heldere blauwe kleur zag ik dat er iets goed mis was met het scherm. Een bruine waas vanaf de onderkant tot één derde van de schermhoogte. Het was net of er een olieachtige substantie tussen het glas en het Amoled paneel zat. Toen ik het toestel roteerde bleef de vlek op die plaats zitten. Ik ben onmiddellijk naar het Mobistar-center geweest en heb er mijn verhaal gedaan. De juffrouw wist me te vertellen dat omdat het enige dagen gelden was dat ik het toestel had afgehaald, ze me geen nieuw toestel mocht meegeven en mijn S4 moest opgestuurd worden. Normaal zal dit onder garantie opgelost worden zei ze, alleen als er een vochtprobleem vastgesteld wordt valt dit niet onder de garantie.(hopelijk heeft in de fabriek niemand zijn koffie gemorst op het toestel, of er zal wél een vochtprobleem vastgesteld worden he…)
Ik vind dat ik recht heb op een volledig nieuw toestel omdat de vlek er zich reeds vanaf de opstart bevond. Nu zal ik een toestel hebben waar reeds aan geprutst is door die hersteldienst, en wie weet welke problemen duiken er dan nog op. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met hersteldienst van Mobistar? Volgens de (overigens erg vriendelijke) juffrouw in het Mobistar center zou ik mijn toestel een 14 dagen kwijt zijn.

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
willem-ehv

willem-ehv

• Lid sinds 15 augustus 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2013
  • 21:14

ik vind het ten eerste heel vervelend voor je dat het zo is gegaan.
ik krijg mijn s4 perfect in de door verzegeld in huis en er is niks mis mee.
maar als ik een bruine vlek in het scherm zit om een of andere reden dan ging ik hier niet mee akkoord.

echter heb ik hier het garantie boekje uit de s4 doos gepakt waar de kleine lettertjes in staan zoals ze dan zo mooi zeggen he

even een stukje overgetypt uit het boekje:

samsung bied garantie op materialen, het ontwerp en de uitvoering voor een periode van vierentwintig (24) maanden vanaf de datum van eerste aankoop (** 6maanden voor batterijen **)

garantie voorwaarden:
artikel 2. de verplichtingen van samsung bestaan uit vervanging van het defecte onderdeel of eventueel - naar eigen oordeel- vervanging van het product.

dit is een klein greep uit het boekje wat ik zo heb overgetypt
natuurlijk staat er nog veel meer in van dit soort teksten dus even goed doorlezen als ik jou was.

je zou natuurlijk ook je rechtsbijstand verzekering als je die hebt kunnen raadplegen

ik zit bij de arag en daar betaal ik maandelijks een klein bedragje voor
als ik zown akkefietje heb zoals dit dan moeten zij mij bijstaan in het verhalen van de schade
of garantie bepalingen etc.

ik hoop je hiermee voldoende te hebben gehopen en ik wens je verder veel succes ermee

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
Pixelke

Pixelke

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2013
  • 18:37

Ondertussen op de ‘track en trace’ van de hersteldienst van Mobistar de melding ‘toestel hersteld’. Deze melding staat er reeds vanaf gisteren. Hopelijk krijg ik spoedig een bericht van Mobistar dat ik het toestel mag gaan afhalen. Morgen ben ik het toestel reeds twee weken kwijt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.