Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Pixelke

Pixelke

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2013
  • 09:06

Hoi,

Ik had graag mijn muziek op Itunes naar de SD kaart van mijn Galaxy S4 gecoppieerd. Het moet wel naar de SD kaart zijn, want het inwendig geheugen van de Galaxy S4 is niet voldoende meer om al mijn muziek op te slaan.
Ik heb het programma ‘easy phone sync’ zowel op mijn pc als op de Galaxy geinstalleerd. Ik ben eigenlijk startklaar. Het enige wat ik niet weet is of de muziekbestanden nu daadwerkelijk naar de SD kaart zullen gesynct worden. Zijn er mensen met ervaringen met deze manier van werken?

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 1 juni 2013
  • 14:53

Pixelke
Hoi,

Ik had graag mijn muziek op Itunes naar de SD kaart van mijn Galaxy S4 gecoppieerd. Het moet wel naar de SD kaart zijn, want het inwendig geheugen van de Galaxy S4 is niet voldoende meer om al mijn muziek op te slaan.
Ik heb het programma ‘easy phone sync’ zowel op mijn pc als op de Galaxy geinstalleerd. Ik ben eigenlijk startklaar. Het enige wat ik niet weet is of de muziekbestanden nu daadwerkelijk naar de SD kaart zullen gesynct worden. Zijn er mensen met ervaringen met deze manier van werken?
Ja. Je kunt met Kies je toestel verbinden met je PC (Mac of Windows). Daar maak je je mapje externe SD open en dan ga je naar je PC en open je muziek bestand (ook iTunes bij Mac). Hier klik je alle nummers aan die je op je telefoon wilt hebben en dan klik je (boven de balk waar je mapjes staan) importeren aan.
Als je de goede drivers (via Kies) hebt, kun je ook direct bij het aansluiten van je S4 de SD bestanden open (laten) maken en dan je muziek naar je externe SD slepen.
Bij de Mac lukt mij dat nog niet, omdat de SD's (intern en extern) niet, zoals de vorige versies van de Galaxy, op mijn scherm verschijnen. Als iemand weet hoe dat moet, graag info.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.