Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Een nog snellere manier is om met je handpalm van links naar rechts over het scherm te vegen…
jwhoutepen
Een nog snellere manier is om met je handpalm van links naar rechts over het scherm te vegen…
Samsung Galaxy S5
Android version: 5.0
root: nee
De door jwhoutepen gegeven suggestie werkt inderdaad vlekkeloos, gewoon met je hand het scherm wegduwen, van links naar rechts of rechts naar links, het werkt!
Groeten Allard
jwhoutepen
dat werkt meer niet als wel vind ik ….en deze manier werkt altijd
krijg het ook niet voor elkaar en heb toch echt geen kleine handen…
Of moet je nog iets instellen in het menu ?
Ben er achter dat je bij het instellingen menu ‘beweging’ moet inschakelen bij de note 2. Ga ervan uit dat dit bij de S4 niet anders is.
die staat bij mij standaard al aan, maar ik kan doen wat ik wil hoor hij doet het niet.
ik heb de beschrijving er is bijgepakt,en er staat ook in dat die het niet bij alles doet (hier dus bij niks)
Screenshots. Het is in sommige applicaties niet mogelijk een
schermafbeelding te maken.
en nee heb geen kleine handen hahahaha
ik gebruik mijn manier wel,die doet het altijd
Samsung Galaxy S5
Het werkt. …. maar echt handig vind ik het niet. Met pennetje ben ik trouwens ook niet handig. ;-) Wat een bibberlijntjes.:eek:
hier een tip hoe je snel sreenshots kan maken…ook als je geen reroot toestel heb.
Homeknop ingedrukt houden, powerknop indrukken en dan allebei loslaten.
Het bestand wordt dan op je SD-kaart opgeslagen in een mapje genaamd “Screenshots” of iets dergelijks.
De ‘terug-knop’ indrukken, deze vasthouden en vervolgens de home-knop indrukken.
Samsung Galaxy S5