Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

agjgeertsema

agjgeertsema

• Lid sinds 17 januari 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2013
  • 13:13

nou ik heb de update ook gedaan maar dat verplaatsen van apps naar de sd kaart werkt dus niet
bijv. nieuwste gangstar van gameloft is 2,5GB groot en die heb ik op mijn tel staan en dan staat er bij apllicatiebeheer gangstar 4 en dan 51,64MB nou dan kies ik verplaats naar SD kaart en dan heeft hij dat afgerond maar verder veranderd er niks onderin in de blauwe balk waar staat hoeveel ruimte je nog hebt is dus geen 2,5GB bij gekomen hoe kan dat?
want ga je naar het volgende scherm “op de SD-KAART” en dan staat daar wel gangstar 4 2,51GB met een vinkje er achter maar heb dus geen extra geheugen gekregen
nu dacht ik “ja ik heb de oplossing” spel er af gooien en dan opnieuw installeren en dan zonder dat ik hem geopend had meteen verplaatsen naar de SD-kaart en dan de data via spel binnen halen in de hoop dat hij dat dan wel op de SD-kaart zou zetten maar dat werkte dus ook niet weer veel interngeheugen er af
is er iemand die mij hier mee kan helpen? dat zou ik echt heel erg fijn vinden! tnx!

Bewerkt (29 juli 2013 18:49)
eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 08:24

Het staat me bij dat verplaatsen naar sd alleen kan met files kleiner dan 50 mb. Wil je meer verplaatsen, dan heb je toch een alternatief zoals foldermount nodig.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 29 juli 2013
  • 12:58

Pas je titel even aan aub naar een korte en bondige omschrijving van je vraag, want ‘nieuwe update probleem’ kan van alles zijn

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.