Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

tessadebeer

tessadebeer

• Lid sinds 29 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 13:38

Hallo allemaal,

Ik heb een vervelend vrouwtje in me galaxy S4 zitten die iets onverstaanbaars brabbelt als ik het vakje aan en uit vink bij mijn e-mails. Dit gebeurd ook wanneer het geluid uit staat. Hoe kom ik van haar af?

Groetjes Tessa

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 14:46

Onverstaanbaar brabbelen, zelfs wanneer het geluid uitstaat is iets wat vrouwen eenmaal doen, wen er maar aan. Dat moeten wij als mannen zijnde ook

Om even op je probleem in te gaan, kan het zijn dat je de optie talk back hebt aan staan?

Verheyen_bart

Verheyen_bart

• Lid sinds 16 juni 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 15:12

Indien de optie Talk Back niet aanstaat heb je waarschijnlijk een app ge��nstalleerd die in het onderdeel accessibility - services wel op “aan” staat. Is inderdaad mega irritant. De recentste firmware update heeft dit wel verholpen.

tessadebeer

tessadebeer

• Lid sinds 29 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2013
  • 18:03

Ik zag in een andere reactie inderdaad iemand de app “noLED” noemen en die heb ik er inderdaad opstaan dus dan zou dat de boosdoener moeten zijn? Die wil ik nou net niet kwijt. ******* first world problems.

Let op taalgebruik aub

Bewerkt (1 augustus 2013 19:14)
Verheyen_bart

Verheyen_bart

• Lid sinds 16 juni 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2013
  • 18:42

Mag ik vragen op welke firmware je zit?
Ipv een update kan je (als tijdelijke oplossing) Svox classic uit de play store installeren en deze als default instellen. Ik kan wel niet garanderen dat alle “spraak” functies nog goed werken (bv maps gesproken instructies) .

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2013
  • 08:51

tessadebeer
Ik zag in een andere reactie inderdaad iemand de app “noLED” noemen en die heb ik er inderdaad opstaan dus dan zou dat de boosdoener moeten zijn? Die wil ik nou net niet kwijt. ** first world problems.
Wat voor een soort app is noLED?
Misschien zijn er soortgelijke apps beschikbaar die niet spreken.

Bewerkt (1 augustus 2013 19:14)
eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2013
  • 19:08

NOled is bedoeld voor de galaxy s (dus niet de s4). Die heeft namelijk geen led indicator. NOled zet daarom het amoled scherm op zwart, met uitzondering van gekleurde en verspringende indicators voor mail, oproepen e.d. NOled zwijgt altijd.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.