Oplossing van het niet trillen bij toetsaanslagen is de spaarstand. Die zet deze functie uit. Hier heb ik echt geen last van, vreemd?
Vroeger had je zo mooi een screenshot functie onder de powerbutton. Is deze nog weer te krijgen? Gebruik ik nooit dus weet ook niet waar hij normaal zat. Misschien dat iemand anders dit weet?
En moderator bedankt voor het verhelpen van de openingspost
Bewerkt (10 september 2015 16:14)
Groetjes
Oplossing van het niet trillen bij toetsaanslagen is de spaarstand. Die zet deze functie uit. [b]Hier heb ik echt geen last van, vreemd?[/b] Vroeger had je zo mooi een screenshot functie onder de powerbutton. Is deze nog weer te krijgen? [b]Gebruik ik nooit dus weet ook niet waar hij normaal zat. Misschien dat iemand anders dit weet?[/b] En moderator bedankt voor het verhelpen van de openingspost :)
Oplossing van het niet trillen bij toetsaanslagen is de spaarstand. Die zet deze functie uit.

Hier heb ik echt geen last van, vreemd?
Vroeger had je zo mooi een screenshot functie onder de powerbutton. Is deze nog weer te krijgen?
Gebruik ik nooit dus weet ook niet waar hij normaal zat. Misschien dat iemand anders dit weet?
En moderator bedankt voor het verhelpen van de openingspost
Groetjes