Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

martin99

martin99

• Lid sinds 01 december 2010
  • Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 13:20

Hallo,

Ik heb net mijn S4 in gebruik genomen en heb een vraag over de standaard browser.

Bij de S3 had ik naast de Samsung favorieten ook de favorieten die onder mijn eigen gmail-account staan. Deze zie ik niet op de S4, het Gmail account is wel aangemaakt, maar op de één of andere manier synchroniseert de standaard browser niet met mijn Google hrome desktop bladwijzers. In de instellingen kan ik hier niets over vinden en googlen heeft ook geen resultaat opgeleverd.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 22 september 2013
  • 16:33

Zet dan eerst de chrome browser op je S4, tussen verschillende browsers synchroniseren gaat erg slecht.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

martin99

martin99

• Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 20:12

Peter-036
Zet dan eerst de chrome browser op je S4, tussen verschillende browsers synchroniseren gaat erg slecht.
Peter,

Chrome staat ook op mijn S4, dit had ik ook op de S3. Ik vind het alleen vreemd dat ik nu mijn eigen bladwijzers niet kan vinden.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 21:33

Je heb het over de stock browser dan denken wij aan de internet app en niet de chrome app

Je gebruikt op beide het zelfde google account lijkt me, ook bij instellingen accounts en dan google gekeken voor synchronisatie hier op je account geklikt en chrome aangevinkt ?

Bewerkt (22 september 2013 21:34)
martin99

martin99

• Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 23:05

Carlos0_0
Je heb het over de stock browser dan denken wij aan de internet app en niet de chrome app

Je gebruikt op beide het zelfde google account lijkt me, ook bij instellingen accounts en dan google gekeken voor synchronisatie hier op je account geklikt en chrome aangevinkt ?
klopt, Chrome ook aangevinkt.

Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 314
  • Reputatie 0
  • 21 november 2013
  • 09:56

Hoi,
Mag ik hier op inhaken?
Na problemen met mijn stock browser installeerde ik Chrome, maar krijg niet dezelfde bladwijzers als op mijn notebook waarop óók Chrome draait.
Via Instellingen zie ik bij Accounts Chrome er niet tussen staan.
Wanneer ik kies voor Account Toevoegen zie ik in het overzicht dat dan verschijnt ook géén Chrome ertussen staan (Google heeft overigens wél een groen stipje)

Weten jullie hoe ik Chrome kan syncen tussen mijn S4 en mijn notebook?
Ed

Bewerkt (21 november 2013 10:42)
martin99

martin99

• Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 21 november 2013
  • 12:51

Ik heb zowel op mijn notebook als telefoon dezelfde inlogcode, op je telefoon moet je bij de bladwijzers wel kiezen voor “desktopbladwijzers”. Ik krijg dan dezelfde bladwijzers te zien als op mijn notebook.

Mikanos

Mikanos

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 21 november 2013
  • 13:22

Ik heb soort van hetzelfde probleem.
Ik kan ze wel vinden onder bladwijzers maar ik wil graag dat hij zoals bij mijn S2 standaard mijn favoriete bladwijzers laat zien.
Net zoals op de computer.
Heb dit nog niet gevonden. Kom steeds op de favorieten van samsung die standaard erop staan.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 21 november 2013
  • 16:07

@martin99

Chrome is ook geen account maar een optie je moet bij accounts op google klikken en hierna op je email adres, hier kan je uit en aanvinken wat je wil syncen met je google account.
Het zou toch niet gek moeten worden als bij accounts gelijk agenda en zo zal staan dan word dat lijstje wel heel lang :-)

Bewerkt (21 november 2013 16:07)
Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 314
  • Reputatie 0
  • 24 november 2013
  • 16:40

@ CarlosO_O

Hoi,
Precies zoals jij beschrijft staat het hier op mijn S4 ingesteld.
Chrome heb ik zojuist nog eens een keertje handmatig gesynchroniseerd, maar de oude bladwijzers blijven op de S4 zichtbaar.
De nieuwe van mijn notebook komen niet ‘door’.
Op mijn S4 staat een oude versie van mijn bladwijzers.
Wanneer ik nu op mijn notebook in Chrome naar het Instellingenblad ga en kies voor Inloggen op Chrome, zegt hij dat ik ben ingelogd en mijn bladwijzers worden gesynct met mijn Google Account.
Wanneer ik nu op mijn notebook kijk, zie ik daar de oude bladwijzers van mijn S4 staan!!

Grote vraag is nu wat ik fout doe, want ik wilde juist de nieuwste bladwijzer-versie van mijn notebook op mijn S4 hebben.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.