Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Stalkerken

Stalkerken

• Lid sinds 06 november 2012
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 24 september 2013
  • 13:13

Hallo,

Als je de google edition rom flashed, krijg je dan nadien ook de updates rechtstreeks van Google uit of moet je telkens weer opnieuw flashen ?

Join Hattrick!!!Het meest verslavende online voetbalmanagerspel!

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 25 september 2013
  • 10:58

Ik zat ook eens aan de google rom te denken, maar heb toen bij me xperia z gekeken op xda daar kreeg je niet de update gelijk.

Ik weet niet of dit voor de S4 nu het zelfde is, was al naar het linkje op zoek voor xda naar het juiste topic.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2348272

edit:

Ik heb het topic effe doorgenomen en je krijgen geen ota updates, hij update ze rom met de nieuwste google editie steeds.
Je zult dus steeds moeten flashen, ik heb dus een hekel aan constant flashen aangezien je steeds weer je backup terug moet zetten enzo.

Tenminste ik was dit gewend van me htc one x toen der tijd, als dit niet hoeft is de verleiding toch wel een stuk groter.
Samsung heeft zoveel troep erop zitten en krijg regelmatig meldingen geheugen al weer bijna vol is, als ik dus alleen maar de laatste versie van de rom hoeft te downloaden en me huidige kan bijwerken dat me apps blijven staan ga ik het wel doen denk ik.

Want lijkt me dat de google editie door dat die zo kaal is veel minder geheugen verbruikt, en ook wel een beetje batterij vriendelijker is.

Bewerkt (25 september 2013 11:45)
eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 25 september 2013
  • 20:35

Updates van eenzelfde rom kan je gewoon over de oude versie heen flashen, tenzij de maker van de rom expliciet anders meldt. Ik zou alleen de cache en de Dalvic cache even wipen, maar al je instellingen blijven dus bewaard.
Je kunt overigens ook een op Touchwiz gebaseerde rom overwegen. Alle ballast is er dan afgehaald, de rom is vlot en je kunt gebruik blijven maken van zinvolle apps zoals de camera. De wat meer gevorderde gebruiker kan bovendien het uiterlijk naar eigen wens aanpassen. Kijk op XDA voor de mogelijkheden.

Stalkerken

Stalkerken

• Lid sinds 06 november 2012
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 25 september 2013
  • 20:55

eejeewee
Updates van eenzelfde rom kan je gewoon over de oude versie heen flashen, tenzij de maker van de rom expliciet anders meldt. Ik zou alleen de cache en de Dalvic cache even wipen, maar al je instellingen blijven dus bewaard.
Je kunt overigens ook een op Touchwiz gebaseerde rom overwegen. Alle ballast is er dan afgehaald, de rom is vlot en je kunt gebruik blijven maken van zinvolle apps zoals de camera. De wat meer gevorderde gebruiker kan bovendien het uiterlijk naar eigen wens aanpassen. Kijk op XDA voor de mogelijkheden.

Thx voor de reply maar dat is niet echt de vraag :p
Ik bezit Android al sinds de HTC Desire en ben sinds dan al bezig met rooten en flashen, maar sinds men Nexus 4 wil ik het zo clean mogelijk houden zonder al dat kraken en toestanden…

Enfin thx!

Join Hattrick!!!Het meest verslavende online voetbalmanagerspel!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.