Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

roelh

roelh

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 29 september 2013
  • 12:17

Hallo,
Ik wil grote bestanden overzetten naar me telefoon.
Ik koppel de telefoon dmv de kabel aan de laptop en het begin gaat goed. Echter wanneer het bestand klaar lijkt, krijg ik een foutmelding dat het apparaat niet aangesloten is. Ook het terugzetten van bestanden DCIM map en whatsapp map duurt eeuwen (ongeveer 2/3uur)
Het stekkertje lijkt niet helemaal te passen, want er zit speling in (originele stekker).

Wie heeft deze ervaring ook en belangrijker, is er een oplossing?

Groet,
Roel

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 29 september 2013
  • 13:12

Heb je misschien een schermvergrendeling? Pin of Patroon?
Het komt bij sommige toestellen voor dat hij ontkoppeld wordt als het scherm op zwart gaat.
Probeer eens de timeout van je scherm op 30 minuten ofzo te zetten tijdens de overdracht. Of tijdelijk de schermvergrendeling uit te zetten.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

jappie00

jappie00

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 september 2013
  • 15:49

Ik heb het zelfde probleem met grote bestanden.
Wanneer ik het rechtstreeks op me telefoongeheugen kopieer dan krijg ik ook net voordat het klaar is een fout melding.

Wat ik nu altijd doe is het eerst kopiëren naar de SD-kaart van me telefoon en het daarna verplaatsen van SD-kaart naar telefoongeheugen.
Op deze manier kan ik wel grote bestanden op me telefoongeheugen krijgen.

Galaxy S4 android: 4.2.2
Galaxy S (rooted) android: 4.3

roelh

roelh

• Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 29 september 2013
  • 15:56

Zo doe ik het nu ook, niet de manier zoals het hoort. En op sd moet eerst het kaartje er ook uitgehaald worden. Jammer van zn super tel!

jappie00

jappie00

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 september 2013
  • 16:37

roelh
Zo doe ik het nu ook, niet de manier zoals het hoort. En op sd moet eerst het kaartje er ook uitgehaald worden. Jammer van zn super tel!

Ik hoef mijn SD-kaart niet uit het toestel te halen wanneer ik bestanden op mijn SD geheugen zet. Kan gewoon mijn telefoon met de USB aansluiten op mijn laptop en dan de bestanden overzetten.

Galaxy S4 android: 4.2.2
Galaxy S (rooted) android: 4.3

roelh

roelh

• Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 29 september 2013
  • 16:59

Heb je toch alsnog dat het scherm uitvalt? Vind beetje minder van samsung dit, maar goed…

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 29 september 2013
  • 21:09

roelh
Heb je toch alsnog dat het scherm uitvalt? Vind beetje minder van samsung dit, maar goed…

Ik heb hier ook geen last van moet ik zeggen, ik pomp regelmatig alles van mijn sd naar mijn pc en terug.

Maar vwb de schermvergrendeling, ik vind dat juist goed! Ik heb niet voor niks een schermvergrendeling op mijn telefoon. Ik wil juist niet dat anderen kunnen zien wat er op mijn telefoon allemaal opgeslagen is, ook niet als je hem via usb aan een pc koppelt. Dus vergrendeld is vergrendeld, via usb of niet. Als je dat lastig vindt moet je de vergrendeling eraf halen dan heb je nergens last van. De timeout van het scherm maakt verder niks uit als je je telefoon aangesloten hebt op je pc en je bent met kopieren bezig.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

roelh

roelh

• Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 29 september 2013
  • 22:17

Het mag zeker niet uit maken. Maar het werkt dus niet goed, das behoorlijk balen!

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 30 september 2013
  • 09:00

roelh
Het mag zeker niet uit maken. Maar het werkt dus niet goed, das behoorlijk balen!

Misschien een omweggetje… er is een optie om je scherm aan te laten tijdens laden, in principe is ie aan het laden als ie aan je usb hangt. Misschien werkt dat?

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

roelh

roelh

• Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 30 september 2013
  • 10:19

Maurice1970
roelh

Misschien een omweggetje… er is een optie om je scherm aan te laten tijdens laden, in principe is ie aan het laden als ie aan je usb hangt. Misschien werkt dat?

Ik kan het eens proberen of dat werkt. Bij de S1 nooit last van gehad. Maar goed, het is niet anders. Ik zal dat eens gaan proberen dan.
Ik heb als ik de telefoon aansluit, nu mijn telefoon naam, met daaronder interne en externe opslag.
Bij de S1 had ik aparte drive letters. Is dit alsnog te realiseren? Volgens mij ligt het hier aan, kan dat?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.