Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je misschien een schermvergrendeling? Pin of Patroon?
Het komt bij sommige toestellen voor dat hij ontkoppeld wordt als het scherm op zwart gaat.
Probeer eens de timeout van je scherm op 30 minuten ofzo te zetten tijdens de overdracht. Of tijdelijk de schermvergrendeling uit te zetten.
Ik heb het zelfde probleem met grote bestanden.
Wanneer ik het rechtstreeks op me telefoongeheugen kopieer dan krijg ik ook net voordat het klaar is een fout melding.
Wat ik nu altijd doe is het eerst kopiëren naar de SD-kaart van me telefoon en het daarna verplaatsen van SD-kaart naar telefoongeheugen.
Op deze manier kan ik wel grote bestanden op me telefoongeheugen krijgen.
Galaxy S4 android: 4.2.2
Galaxy S (rooted) android: 4.3
Zo doe ik het nu ook, niet de manier zoals het hoort. En op sd moet eerst het kaartje er ook uitgehaald worden. Jammer van zn super tel!
roelh
Zo doe ik het nu ook, niet de manier zoals het hoort. En op sd moet eerst het kaartje er ook uitgehaald worden. Jammer van zn super tel!
Galaxy S4 android: 4.2.2
Galaxy S (rooted) android: 4.3
Heb je toch alsnog dat het scherm uitvalt? Vind beetje minder van samsung dit, maar goed…
roelh
Heb je toch alsnog dat het scherm uitvalt? Vind beetje minder van samsung dit, maar goed…
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Het mag zeker niet uit maken. Maar het werkt dus niet goed, das behoorlijk balen!
roelh
Het mag zeker niet uit maken. Maar het werkt dus niet goed, das behoorlijk balen!
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Maurice1970roelh
Misschien een omweggetje… er is een optie om je scherm aan te laten tijdens laden, in principe is ie aan het laden als ie aan je usb hangt. Misschien werkt dat?
Hallo,
Ik wil grote bestanden overzetten naar me telefoon.
Ik koppel de telefoon dmv de kabel aan de laptop en het begin gaat goed. Echter wanneer het bestand klaar lijkt, krijg ik een foutmelding dat het apparaat niet aangesloten is. Ook het terugzetten van bestanden DCIM map en whatsapp map duurt eeuwen (ongeveer 2/3uur)
Het stekkertje lijkt niet helemaal te passen, want er zit speling in (originele stekker).
Wie heeft deze ervaring ook en belangrijker, is er een oplossing?
Groet,
Roel