Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 7 oktober 2013
  • 16:53

Hallo,

Sindskort heb ik een Samsung Galaxy S4 in het bezit. Deze heb ik gehaald bij Coolblue in combinatie met een Vodafone verlening. Echter zit ik met een probleem, en hoop niet de enige te zijn, en daardoor een oplossing te kunnen vinden.

Als ik de Galaxy S4 verbind via de ultrabook ziet hij de Telefoon direct. Echter zodra ik begin met bestanden over te zetten naar mijn MicroSD kaart en/of interne geheugen krijg ik op den duur de melding dat kopieren niet meer gaat omdat hij het apparaat kwijt is.

Eerst dat ik dat het een mijn nieuwe ultrabook lag van Samsung zelfs… Maar op de laptop van mijn partner kreeg ik dezelfde melding steeds.

Ik ermee terug naar Coolblue, en kreeg een nieuwe Galaxy S4 mee zonder enige probleem. Echter heeft dit het probleem niet verholpen…

Nu hoop ik dat iemand dit probleem kent en een oplossing heeft.

Ik heb een ultrabook dat draait op Windows 8, laatste updates geinstalleerd. Kies staat erop, maar werk gewoon via Windows verkenner. Zowel als externe hardeschijf als, als camera krijg ik dit probleem.

Het toestel draait op de laatste 4.2.2 update die ik heb gehad.

Alvast bedankt voor het lezen.

Vriendelijke groet,
Marco

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 7 oktober 2013
  • 16:59

Is dit hetzelfde probleem als Probleem met overdracht pc/telefoon?

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 9 oktober 2013
  • 10:34

Zelfde probleem inderdaad zoals ik lees. Echter heb ik het al geprobeerd met scherm aanlaten. Dat heeft niet gewerkt.

Heb nu de MicroSD kaart maar eruit gehaald en via een kaartlezer erop gezet.

Echter heb ik nou het probleem dat mijn gallerij vastloopt of stopt sinds dat moment.. als ik uit olay store een ander haal werkt het wel. Bekend probleem?

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2013
  • 13:42

Nee geen bekend probleem volgens mij bij mij doet die het gewoon prima met windows 8 op me pc en laptop, zowel met kies als op me pc zonder kies.
Heb je al eens een andere usb kabel geprobeerd wellicht dat dit het probleem is, of kreeg je met nieuwe telefoon gewoon alles nieuw oude inleveren nieuw doos er voor terug ?

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 9 oktober 2013
  • 14:15

marcodehaas1987
Zelfde probleem inderdaad zoals ik lees.
Zelfde probleem en daarom topics samengevoegd.

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 10 oktober 2013
  • 18:01

Heb echt geheel nieuw toestel ontvangen… Gesealed dus weer. En weer hetzelfde probleem.

roelh

roelh

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2013
  • 18:11

Das wel heel apart en slecht van samsung, maar het is wsslijk niet anders…

tryer

tryer

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2013
  • 00:42

Je kunt ook met het programma “Kies” , dat bedoeld is voor o.a. backup, bestanden overzetten. Kies staat op de site van Samsung. Dan kun je wel grote bestanden overzetten !He tlukte mij 1500 muzieknummers op SD te zetten

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 13 oktober 2013
  • 15:17

Na irritatie wou ik via recovery menu (toetsen combi) de boel terug zetten naar fabrieksstand. Echter kreeg ik een Android poppetje met fout in beeld na het selecteren en werd het toestel gerebooted.

Dan maar via instellingen gedaan. Na dit heb ik dat de gallerij ineens wel werkt en de.pc overdracht ook!

Alleen vind ik dat de accu vrij snel loopt.. is hier meer bekend over?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.