Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

freddy-werper

freddy-werper

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2013
  • 13:47

hallo de s4 van me vrouw krijgt de hele tijd popup informatie over preventie.
zwaar iritant vind ze hoe kan ik dat uit schakelen of zetten. toestel is origineel ook geen root.wat ik haar eijgelijk wel aanraad.

de tekst

een app is gedewongen gestopt vanwege een onbevoegde poging om systeem op uw apperaat te openen dit kan worden opgelost door de updateservice voor beleid. het is mischien veiliger om een app te verwijderen die is verkregen via een niet geautoriseerde route. nu controleren.

dit zegt ie dus de hele tijd snap er niks van. wie o wie kan helpen met dit probleem.

mvg freddy

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 5 oktober 2013
  • 15:41

http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/54937-update-beveiligingsbeleid.html

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 3 november 2013
  • 12:26

Ik krijg sinds een week ook deze melding op mijn Note 3. Als de melding nou ook zei welk programma gestopt was, dan had je nog wat aan die melding. Een melding van lik me vestje. Vandaar ook een vrij irritante melding, omdat je er niks aan hebt.
Ik dacht eerst dat het een melding was van Avast, maar die heb ik vervangen door Lockout. Maar nog steeds die melding. Verder heb ik alle apps opgestart om te kijken bij welke de melding kwam. Vrijwel alle apps opgestart (behalve de standaard) maar dan krijg ik de melding niet.
Weet iemand een app die WEL kan aangeven welke app het probleem geeft?

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 3 november 2013
  • 12:51

Ik zie net op http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-note-3/326517-samsung-note-3-prevention-information-message.html dat er veel mensen hier last van hebben. De melding komt in ieder geval van KNOX notification manager. Aangezien er veel mensen opeens last van hebben, lijkt het mij een fout van KNOX notification manager, niet van een andere app.
Op dit moment heb ik de cache leeg gegooid en gegevens gewist van KNOX notification manager, misschien dat dit helpt. Kan zijn dat deze vernieuwd is en in de oude cache gegevens staan die niet van toepassing zijn op de nieuwe en nu problemen geven. Het is nu bij mij even afwachten of de melding nog terug komt.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6275
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 3 november 2013
  • 13:12

Aangezien er al een topic over bestaat waar hierover verder gediscussieerd kan worden:
henklbr
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/54937-update-beveiligingsbeleid.html
gaat dit topic op slot.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren