Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
inge__
goed idee stomvan me hahahaha
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Kan ik daar mijn gewone emailaccount invoeren?
Het is toch niet zo moeilijk.
Via Menu - Instellingen - Accounts - Account toevoegen kies je één van de geboden mogelijkheden en voeg daar net zoveel accounts toe als je wilt.
Samsung Galaxy S7
Gevonden. Ik zat inderdaad bij de instellingen van Gmail te kijken. maar het is no gevonden. Bedankt allen.Ik heb een tweede mail aangemaakt op mijn mobiel maar werk niet hoe kan dit
Jeetje, jij reageert op een bericht van anderhalf jaar geleden, wat moeten wij hiermee?Gevonden. Ik zat inderdaad bij de instellingen van Gmail te kijken. maar het is no gevonden. Bedankt allen.Ik heb een tweede mail aangemaakt op mijn mobiel maar werk niet hoe kan dit
Samsung Galaxy S7
Jeetje, jij reageert op een bericht van anderhalf jaar geleden, wat moeten wij hiermee?
Ik heb een tweede mail aangemaakt op mijn mobiel maar werk niet
Ik gebruik deze app:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.onegravity.k10.free
Dan wel de betaalde versie volgens mij kan je in de gratis versie maar 2 accounts toevoegen of dat hebben ze veranderd weet ik niet.
In deze app kan je verschillende mails toevoegen ik heb zelf 2x hotmail en me gmail er in staan.
groet,
Tomas