Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
hoi snah
die autobackup kom van je dropbox vandaan.
daar staan die foto's en als je ze daar verwijdert zouden ze weg moeten zijn.
een dag niet beschoten is een dag niet geleeft. ( paintball )
Gebruik je Google Plus?
Deze app heeft namelijk ook een automatische backup functie.
Ik heb de fotoos in dropbox verwijderd , echter in de galerij zijn de fotoos nu grijs en niet te verwijderen hoe verwijder ik die hele backup map ?
Hans
ik heb een soort gelijk probleem..maar ik heb allemaal mapjes met 1 foto erin,en ik kan ze niet verwijderen.
als ik hem aan de datakabel hang,kan ik ineens de mapjes niet meer vinden.
iemand enig idee hoe weg te halen?? wand heb geen optie voor verwijderen erbij staan.
Samsung Galaxy S5
Android version: 5.0
root: nee
Hallo ,
Bij mij heb ik ze kunnen verwijderen , zoals eerder vermeld de fotoos in dropbox en eventueel google+ verwijderen en daarna op je mobiel bij instellingen - accounts synchroniseren uitschakelen.
Hans
snah
Hallo ,
Bij mij heb ik ze kunnen verwijderen , zoals eerder vermeld de fotoos in dropbox en eventueel google+ verwijderen en daarna op je mobiel bij instellingen - accounts synchroniseren uitschakelen.
Hans
Samsung Galaxy S5
Android version: 5.0
root: nee
Hier hetzelfde probleem. Alleen staan ze niet in de dropbox of google+ (kan ze hier tenminste niet terugvinden) maar ze staan wel in de automatische back up op mijn samsung S4. Kan ze niet verwijderen … Help!!!
Ik heb het zelfde probleem met de S4:
Ik heb geen Dropbox account, Google+ staat uit en heb Google account ook verwijderd….
Bijlage:
Hallo ,
Bij mij staat in de galerij een map , Auto backup met fotoos welke ik wil verwijderen echter ik kan ze niet verwijderen .
Hoe verwijder ik die fotoos of die hele map ?
Hans