Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

martin99

martin99

• Lid sinds 01 december 2010
  • Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2013
  • 20:59

Hoi,

Ik heb een probleem, ben aan het klooien geweest en krijg nu de melding “Firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in kies & try again”. Deze melding krijg ik als ik het toestel in de recoverymodus wil krijgen met de 3 knoppen.
Met kies lukt het dus niet en ik heb geprobeerd met Odin de originele rom er op te krijgen. Odin reageert wel als ik het toestel aansluit, maar hij zet de rom er niet op. Ik krijg de melding “Fail”. Wat kan ik nu doen om mijn toestel werkend te krijgen?

Bewerkt (7 oktober 2013 11:51)
simon_k

simon_k

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 192
  • Reputatie 20
  • 7 oktober 2013
  • 22:47

martin99
Hoi,

Ik heb een probleem, ben aan het klooien geweest en krijg nu de melding “Firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in kies & try again”. Deze melding krijg ik als ik het toestel in de recoverymodus wil krijgen met de 3 knoppen.
Met kies lukt het dus niet en ik heb geprobeerd met Odin de originele rom er op te krijgen. Odin reageert wel als ik het toestel aansluit, maar hij zet de rom er niet op. Ik krijg de melding “Fail”. Wat kan ik nu doen om mijn toestel werkend te krijgen?
Probeer je dit met download of recovery mode? Het moet download mode zijn (Power+home+vol_down). Controleer ook of Kies niet meer draait (via taakbeheer), dat wil nog eens conflicteren met Odin.

martin99

martin99

• Lid sinds 01 december 2010
  • Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2013
  • 12:46

simon_k
martin99
Hoi,

Probeer je dit met download of recovery mode? Het moet download mode zijn (Power+home+vol_down). Controleer ook of Kies niet meer draait (via taakbeheer), dat wil nog eens conflicteren met Odin.

Simon,

Ik heb beide geprobeerd, de melding krijg ik in het display als ik naar de recovery mode ga. Als ik het toestel in de download mode zet en aansluit op de PC dan geeft Odin eerst aan dat deze is aangesloten. Het bestand zet ik in het vakje PDA en vervolgens druk ik op start. Odin gaat dan verder, maar vervolgens wordt het vakje links boven rood met de tekst “fail” er in.
Ik heb mijn toestel inmiddels maar weggebracht en hoop dat ze hem weer aan de gang krijgen.
Voorlopig ben ik weer even genezen van het rooten e.d., laat hem voorlopig weer helemaal stock.

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 8 oktober 2013
  • 14:59

1. Volgens mij moet je Odin v3.09 gebruiken
2. Wat mij betreft, mag Samsung hier voortaan kosten in rekening brengen! Hoe vaak ik hier niet zie dat ze na het rooten en/of custom ROM het toestel niet meer aan de praat krijgen!

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 8 oktober 2013
  • 15:06

http://tweakers.net/nieuws/90256/samsung-gaat-gebrickte-telefoons-standaard-onder-garantie-repareren.html lees dit maar even ,best goed lezen voor je aan zoiets begint je weet dat er altijd iets fout kan lopen

Bewerkt (8 oktober 2013 15:09)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.