Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je er last van?
Juist apps die zich met het managment van Android gaan bemoeien kunnen rare effecten opleveren.
Nouja, het zal mn batterijduur niet ten goede komen, vandaar. Ik weet dat taskkillers etc, vaak een negatief effect kunnen hebben op batterijduur en performance, maar greenify zou dit niet moeten hebben.
Hallo,
Vandaag viel mij op dat het cpugebruik van mijn S4 een beetje vreemd is. Soms gebruikt hij na het opstarten (en de tijd erna) maar 1 core als ik alleen sms enzo etc. Maar soms gebruikt hij 4 cores, waarvan 3 op minimale frequentie. Hij blijft deze 4 cores dan ok gebruiken. Ook na een tijd niet gebruiken zie ik dat hij gewoon 4 cores gebruikt. Soms begint het goed, dan gebruikt hij 1 core, en dan na een tijde draait hij toch constant op 2 cores, all the time. Alsof hij niet goed terug schakelt wanneer het kan ofzo.
Wie weet hier meer van?
Btw: Ik gebruik greenify, dus geen onzin apps op de achtergrond, heb alle bloatware verwijderd en sync staat uit.
Greetz,
swa100