Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 7 december 2013
  • 18:58

remymans
Heb de tip van Langenl opgevolgd en SuperSU handmatig via Playstore geinstalleerd. En Gelukt! Ik heb weer Root Acces.

Dank Makker en Langenl voor jullie hulp. Geweldig!

Nog een laatste vraag: Waar kan ik in hemelsnaam Omega16 downloaden?
Superuser heb ik al in bericht 3 (plus download site) geschreven
DE Omega v16 kun je hier downloaden. Wel goed lezen. DE modem bij PHONE en de Omega.zip op je SD kaart.

Succes,

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

remymans

remymans

• Lid sinds 20 juni 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 7 december 2013
  • 19:25

Makker
remymans
Heb de tip van Langenl opgevolgd en SuperSU handmatig via Playstore geinstalleerd. En Gelukt! Ik heb weer Root Acces.

Dank Makker en Langenl voor jullie hulp. Geweldig!

Nog een laatste vraag: Waar kan ik in hemelsnaam Omega16 downloaden?
Superuser heb ik al in bericht 3 (plus download site) geschreven
DE Omega v16 kun je hier downloaden. Wel goed lezen. DE modem bij PHONE en de Omega.zip op je SD kaart.

Succes,

Makker

Wel, ik had de optie Superuser van Playstore gecheckt, alleen had ik gezocht op Superuser, maar dat moest SuperSU zijn om de juiste app te bemachtigen. Achteraf gezien wel stom ja.

De Omega16, de rom èn het modem is NIET op deze site dfiles.eu te downloaden, ik krijg een wit scherm!Heb met meerdere browsers geprobeerd, maar het lukt niet!

Bewerkt (7 december 2013 19:27)
Makker

Makker

• Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 7 december 2013
  • 19:42

remymans

Succes,

Makker

Wel, ik had de optie Superuser van Playstore gecheckt, alleen had ik gezocht op Superuser, maar dat moest SuperSU zijn om de juiste app te bemachtigen. Achteraf gezien wel stom ja.

De Omega16, de rom èn het modem is NIET op deze site dfiles.eu te downloaden, ik krijg een wit scherm!Heb met meerdere browsers geprobeerd, maar het lukt niet!
Als je nu op hier blauw in mijn vorig bericht drukt, dan kom je op de Omega site. Nu scroll je naar beneden totdat je bij de ‘intructies’ komt. Daar zie je de modem staan die je moet hebben. Door daar op te drukken (ze zijn geel) kom je op de download site van de modem.
Verder onderaan de oorspronkelijke bladzij staat een groot bord met “Downloadcenter” daar druk je op. Nu kom je op een site waar je weer download center ziet staan en daar druk je op “Deposit Files-Omega v16 Android 4.3”
Nu ben je op de downloadbladzij en moet je een minuutje wachten voordat de (trage) download begint. Als je betaalt kun je de “Gold Download” gebruiken (die is veel sneller), maar dat heb ik nooit gedaan.

Makker

Bewerkt (7 december 2013 19:45)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

langenl

langenl

• Lid sinds 15 oktober 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 7 december 2013
  • 20:45

Graag gedaan

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2253528

daar kan je omega v16 ophalen

remymans

remymans

• Lid sinds 20 juni 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 7 december 2013
  • 20:46

Dank je wel Makker voor je uitgebreide antwoord.

Maar hetgeen je beschrijft had ik al gedaan en heb dat nu nogmaals gedaan, bij zowel de link van de modem alswel bij de rom. Maar als ik op de links druk, krijg ik een wit scherm met wel tekst, de grafics van de site komen niet door. Daardoor kan je de files niet downloaden. Om er zeker van te zijn dat het niet aan mijn browser ligt, heb ik het getest met meerdere browsers.

Probeer zelf maar!

Hooo …. ik ben naar de buren gegaan om het te checken op een andere computer. En inderdaad het werkt. Ik weet ff niet wat er met mijn apparatuur (èn mijzelf) aan de hand is.

Maar reuzebedankt voor jullie hulp!

Bewerkt (7 december 2013 20:58)
langenl

langenl

• Lid sinds 15 oktober 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 7 december 2013
  • 21:36

Haha drink er nog een. Maar gelukkig is je toestel nu geroot. Weghalen die bloatware

Makker

Makker

• Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 7 december 2013
  • 21:43

Als je toch bij de buren bent kun je misschien ook even de Philz-Touch via Odin op je toestel zetten. Dan heb je in ieder geval een uitgebreide recovery.
Wat je PC betreft zou ik er eens een virusscanner door heen halen, want het is natuurlijk te gek dat zaken niet werken zoals ze moeten werken. Ik draai zelf op een Mac maar gebruik ook Windows 7 Ultimate en Ubuntu 12.04 en nooit een probleem gehad om te downloaden. Heb je nog een andere (oude?) computer die je ook kunt gebruiken?
Blij dat het misgaan nu opgeklaard is

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

remymans

remymans

• Lid sinds 20 juni 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 8 december 2013
  • 14:26

Ik heb TWRP er op staan, daar kan ik prima mee uit de voeten, of zijn er argumenten dat Philz-Touch beter is?

Mijn computer is in orde hoor. Ik ben even gaan uitzoeken waarom de site van DepositFiles bij mij niet wordt weergegeven. Ik heb Malwarbytes Ant-Malware draaien, deze blokkeerde de boel. Is toch wat hè!

Ik ben blij dat mijn telefoon weer geroot is en ik er weer mee uit de voeten kan. Ik ga nu Omega16 er op zetten. Mij benieuwen …

Remymans

Bewerkt (8 december 2013 14:29)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.