Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Galaxy_Jonathan

Galaxy_Jonathan

  • Lid sinds 29 april 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • #1
  • 6 januari 2014
  • 20:28

heb onlangs de galaxy s4 gekocht en de e-mail app die er al opstond werkt niet zoals het moet denk ik. Wanneer ik een mail krijg krijg ik geen melding en wnr ik de app open doe zie ik ook niet dat er nieuwe emails zijn binnengekomen, ik moet altijd eerst op “pagina herladen” drukken voor ik de nieuwe emails kan zien. ik zou graag wnr ik internet opzet willen zien dat er nieuwe emails zijn binnengekomen.

hoe los ik dit op?

Maurice1970

Maurice1970

  • Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • #2
  • 6 januari 2014
  • 20:38

Ik denk dat je de ververs functie van je account op nooit hebt staan en dat je dus altijd handmatig je mail moet ophalen. In de instellingen van je account is een instelling waar je kunt aangeven hoe vaak je inkomende mail geschecked moet worden. Wel zul je je sync instellingen ook als zodanig moeten instellen.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Galaxy_Jonathan

Galaxy_Jonathan

  • Lid sinds 29 april 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • #3
  • 6 januari 2014
  • 20:41

waar vind ik dat precies?

Galaxy_Jonathan

Galaxy_Jonathan

  • Lid sinds 29 april 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • #4
  • 6 januari 2014
  • 20:56

problemen opgelost, synchroniseren was uitgeschakeld in de togglebar en toen bij email synchronisatie instellingen aangepast naar om de 5 mins controleren ipv handmatigtch bedankt!

djaico_lanslots

djaico_lanslots

  • Lid sinds 29 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #5
  • 29 januari 2014
  • 23:43

Hallo

Zou je mij misschien kunnen vertellen hoe je dit precies gedaan hebt? Ik heb sinds vandaag dit probleem en het is behoorlijk frustrerend

Maurice1970

Maurice1970

  • Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • #6
  • 30 januari 2014
  • 10:41

Je zult in eerste instantie bij de instellingen van je mail account moeten aanzetten dat ie vanzef gaat syncen om de zoveel tijd. Verder zul je het syncen op zich moeten aanzetten door de togglebar (rolgorijntje) omlaag te trekken en syncen aanzetten.

Bewerkt (30 januari 2014 10:42)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Jamespatrickhogan1

Jamespatrickhogan1

  • Lid sinds 09 december 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #7
  • 9 december 2016
  • 22:42

Hallo allemaal

Ik heb net een Samsung J3  gekocht. Heb weinig ervaring met telefoons  Er zijn twee mail apps op mijn toestel te vinden.

My Mail en een onbekende e mail app ( kan geen naam vinden )

De eerste app werkt goed ( muziekje en cijfer bij icoon in het scherm ). De tweede niet.  Er verschijnt geen tekentje bij het icoon in het scherm dat er een mail is binnengekomen noch klinkt er het muziekje dat ik heb ingesteld.

Als ik zie dat er bij de goed werkende app iets is binnengekomen, kijk ik in de andere en helemaal niets. Pas als ik hem open,haalt hij de mail op. En nog steeds geen muziekje. 

Vreemd genoeg heb ik de indruk dat wanneer ik mijn telefoon 's morgens start ik het desbetreffende muziekje wel hoor. (??)

Voor zover ik kan zien wordt alles gesynchroniseerd wat er maar gesynchroniseerd kan worden. 

Wie weet wat er mis is ?

Groeten 

Peter

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren