Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Normaal zal kies je toestel niet meer herkennen.Je kan wel backuppen met helium.Of romtoolbox (wel root vereist).
Maar dan heb ik zeker een SD kaart nodig als ik het veilig wil doen?
Is het trouwens nog mogelijk om via CM installer te flashen? Ik heb op de site gekeken, maar zag hem niet staan :S
Als je het via romtoolbox doet kan je backuppen in de cloud.bv box of drive.Met die cm installer da weet ik nie direct.
Ik gebruik al heel lang cm niet meer dus ben er nie zo van op de hoogte meer.
Wat vind jij dan een betere alternatief voor CM?
Welke is de meeste stabiele? Ik wil niet heel de tijd bezig zijn met flashen. Ik denk dat CM dan wel zijn voordeel heeft
Ik heb toch de kitkat GPE gedownload. Het is een beetje wennen, maar 't werkt wel wat vlotter. Alleen vind ik dat mijn ontvangst beetje minder is geworden. Ligt dit aan mij?
Hoi mensen van androidworld forum. Ik ben een hele lange tijd niet bezig geweest met flashen. Ik wil mijn toestel nu flashen naar CM. Alleen wil ik een back-up maken. Nu is mijn vraag of Kies mijn toestel herkent als ik mijn toestel geroot hebt en geflasht. Ik wil mijn back up via kies doen. Ik wil mijn smsjes afbeeldinngen in de juiste mappen kunnen houden en highscores van games