Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Wassim

Wassim

• Lid sinds 13 januari 2014
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2014
  • 15:44

Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik het probleem dat mijn Samsung toetsenbord de woorden die het nog niet kent, niet meer onthoudt. Als ik bv. een onbekende naam ingeef, onthoudt hij dit voor de volgende keer niet meer, terwijl vroeger elk woord werd onthouden.

Na een paar weken was dit probleem vanzelf opgelost, maar sinds een aantal dagen zijn alle woorden die het had geleerd er niet meer.

Ligt dit aan de instellingen of heb ik iets verkeerds gedaan?

Verwijderd_Account_07112017

Verwijderd_Account_07112017

• Lid sinds 18 mei 2012
  • Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2014
  • 00:44

Dan moet je waarschijnlijk even de cache legen van het toetsenbord bij de app-info.

Wassim

Wassim

• Lid sinds 13 januari 2014
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2014
  • 15:20

Ik heb dat eens geprobeerd en het onthoudt weer woorden zoals vroeger, maar eenmaal ik mijn gsm opnieuw opstart is hij alle woorden die het had geleerd terug vergeten.

En als ik op gegevens wissen druk, zal mijn toetsenbord dan nog werken of moet ik dat gewoon zo laten? Die gegevens zijn 93mb groot.

Edit: inmiddels zijn de woorden die het terug had geleerd weg zonder de gsm opnieuw op te starten, dus de cache legen helpt maar tijdelijk. Ligt dit dan aan iets anders?

Bewerkt (19 januari 2014 15:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.