Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 20 april 2014
  • 14:41

Soms zijn Androids wegen ondoorgrondelijk en er gebeuren soms dingen waar ik met verbazing naar sta te kijken.

Sinds een paar dagen kan ik via de Gmail app geen E-mail (Gmail account) meer vanuit mijn S4 verzenden maar wel ontvangen.
De mailberichten blijven gewoon in het Postvak Uit op Verzenden staan.

Via hetzelfde Gmail account kan ik wel via mijn Samsung Galaxy Note 10.1 verzenden dus aan het account zou het niet mogen liggen.

Ik heb ook al een CWM Recovery van 3 weken geleden teruggezet maar ook hier geen verbetering.
Dus al zou ik ook al iets tussentijds onbedoeld gewijzigd hebben dan zou het na de Recovery hersteld moeten zijn.
Overigens zou ik niet eens weten waar ik iets dienovereenkomstig mest wijzigen.

Iemand een idee?

Samsung Galaxy S7

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 20 april 2014
  • 18:39

Aanvulling

Het probleem ligt in elk geval in de software, dat staat vast.
Alleen een Wipe uitvoeren leverde geen beter resultaat op.
Nadat ik de fabrieksinstellingen terug had gezet en opnieuw geroot kon ik weer mail via Gmail verzenden.

Nadat ik echter de meest recente Titanium Backup terug had gezet kwam het probleem weer in beeld.
Dus maar weer alles opnieuw inrichten, het is niet anders.

Ik ben alleen reuze benieuwd wat de veroorzaker van dit probleem is geweest en wat er nu precies binnen de software verstoord is geraakt, ik zal het wel nooit weten.
Ik heb ook geen idee of en zo wat ik eventueel uitgespookt heb waardoor dit probleem ontstond.

Samsung Galaxy S7

fredscholte

fredscholte

• Lid sinds 30 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2015
  • 14:03

Instellingen - apps - Gmail - nu stoppen ( bevestigen door de ''dreigementen' heen. klaar. Outbox van Gmail verzendt weer.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.