Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

LeClair

LeClair

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2014
  • 14:45

Beste leden,

Ik heb deze dinsdag een Samsung s4 gekocht in de mediamarkt in België. Na het openen van de doos merkte ik dat er reeds een screenprotector aanwezig was op mijn toestel. Is dit normaal? Of heeft de mediamarkt mij een reeds gebruikt toestel verkocht. Doos was toe met de zegels en alle accessoires zaten mooi in plastiekje.
Nog iemand die recent een s4 kocht waar er een screenprotector op lag standaard?

Thx

Yves

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 1 mei 2014
  • 14:52

Bij mij zit er ook een screenprotector op (vol met krassen), toestel net een maand oud

LeClair

LeClair

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2014
  • 14:56

Ook zo uit de doos gehaald nieuw? Dan worden de s4 idd zo geleverd ook al heeft een collega van mij 6 maand geleden eentje gekocht en die beweerd dat dat bij hem niet het geval was.

ludoke

ludoke

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 1 mei 2014
  • 16:56

Ik heb een S4 overgekocht in geheel verzegelde doos en er zit een protector op.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 1 mei 2014
  • 17:06

De krassen zit er niet standaard op maar de screenprotector is nog al gevoelig ervoor :p

ludoke

ludoke

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 1 mei 2014
  • 17:27

redbulletnl
De krassen zit er niet standaard op maar de screenprotector is nog al gevoelig ervoor :p

Zaten die krassen erop als je hem uit de doos haalde? Zoniet denk ik dat je er niet erg voorzichtig mee omspringt.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 1 mei 2014
  • 20:00

Het is geen screen protector. Het is slechts een folietje ter bescherming in de verpakking zoals je dat bij zoveel apparaten, met name bij electronica, ziet aangebracht. Ook de zijkanten van de S4 hebben deze beschermstripjes en ook de lens van de camera. Al dit beschermende plastic kun je verwijderen. Vooral het verwijderen van het folie van de cameralens kan een lastig karweitje zijn.
“Echte” screen protectors kun je het beste bestellen bij een firma zoals DealExtreme.com. Bijv. deze: http://www.dx.com/p/protective-pet-screen-guard-for-samsung-galaxy-s4-i9500-transparent-2-pcs-194456#.U2KLF_l_t8F of deze: http://www.dx.com/p/protective-clear-screen-protectors-guards-for-samsung-i9500-galaxy-s4-transparent-5-pcs-199235#.U2KLNfl_t8F
je betaald dan een fractie van de prijs wat je hier in de winkels moet betalen en het zijn precies dezelfde protectors.

Bewerkt (1 mei 2014 20:01)
LeClair

LeClair

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2014
  • 20:03

Bij mij wat het een echte volwaardige screenprotector zoals je die in de winkel zou kopen. Vandaar mijn vraag of dit normaal was. Die folie dat is normaal dat weet ik.

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 1 mei 2014
  • 21:01

Ik heb mijn toestel ook nu 3 weken. Ik wilde een screenprotector laten aanbrengen, maar dat was niet nodig. De laatste serie S4 is reeds voorzien van screenprotector, buiten de beschermfolie, die ook nog aanwezig is. Het verbaasde mij ook, maar werd bevestigd door personeel van Vodafone Eindhoven, Belcompany Eindhoven en Phonehouse (Makro) Best.

Bewerkt (1 mei 2014 21:02)
jovanos

jovanos

• Lid sinds 18 augustus 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2014
  • 13:02

Ook mij viel het op dat er een folie op de display (netjes)is geplakt.
Ik kan niet zeggen dat ik er heel blij mee ben, want, ten eerste is het zeer gevoelig voor vingerafdrukken en lijkt vet aan te trekken, en ten tweede wordt het beeld er niet echt helderder door. Een beetje erg mat. Ik zou het liefst willen verwijderen, maar ik weet niet of dat kan, want het zit zo “permanent” geplakt. Is er een speciale manier voor het verwijderen van dergelijke folie?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.