Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 18 augustus 2014
  • 13:16

Je kunt de screenprotector er gewoon voorzichtig afhalen. Bij mij zit deze er nog steeds op en ik moet zeggen het bevalt prima. Af fabriek zit de protector er heeeel netjes erop en de vraag is of dat ook lukt als je er zelf een andere op gaat zetten. Van matheid of krassen heb ik geen last, maar ik doe de folie weleens af met een “brillendoekje”, als ik mijn lcd scherm van mijn laptop schoonmaak. Mogelijk dat de nieuwere toestellen een andere kwaliteit hebben, die matter is, maar die van mij is hoogglans en ziet er perfect uit.

jovanos

jovanos

• Lid sinds 18 augustus 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2014
  • 15:14

Dank voor het reageren:-)
Inderdaad zit de folie er perfekt op, en ergens vind ik het zonde om eraf te halen, maar ik vind het scherm nogal mat.
Overigens doe ik ook een paar keer per dag, het scherm schoonmaken met een brillendoekje, als ik dat niet doe, dan
is het echt een smerig scherm om te zien. Ook een nadeel is dat er bijna geen kijkhoeken zijn.
Verder is het een perfekte smartphone, en ik zal nog goed nadenken of ik de folie er af zal halen, en eventueel laat vervangen
door een ander soort folie. Wellicht dat het beste zou zijn dat ik naar een phone-winkel ga, en me laat informeren over
beschermfolies.

rombaft

rombaft

• Lid sinds 11 augustus 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2014
  • 11:16

dacht ergens te hebben gehoord dat samsung alle high end toestellen tegenwoordig uitrust met een screenprotector van fabriek af.
op mijn S4 zit er ook eentje recht uit de doos en het is niet zomaar een plastic velletje maar werkelijk een screenprotector…

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 20 augustus 2014
  • 19:30

Samsung levert inderdaad de nieuwe toestelllen met screenprotector.
Ik gebruik al een jaar of 2 screenprotectors, maar het valt me wel op dat die van Samsung wel erg besmettelijk is kwa stof en vinger afdrukken.
Ik erger me er soms wel aan. Daarom poets ik soms meerdere keren per dag mijn telefoon.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

jovanos

jovanos

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2014
  • 15:33

Dus het zou aan de Samsung-folie kunnen liggen, dat zo snel smerig is. Je blijft poetsen.
Moet zeggen, dat ik sinds kort bijna uitsluitend nog een stylus pen gebruik, en dat scheelt
een hoop ergenis en poetswerk

Roy97

Roy97

• Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 28 augustus 2014
  • 18:04

Gisteren dan maar die standaard Samsung screenprotector eraf gehaald.
Ik werd gek van dat blauwe vettige ding, allemaal strepen!
Ik was toevallig bij de action, die heeft ook screenprotectors voor o.a de S3 en S4. En ik dacht ach ik neem die wel een keertje mee. Terwijl ik thuis 5 stuks heb liggen van goede kwaliteit maar maakt niet uit, ik dacht ik probeer deze gewoon een keer. Ze kosten tenslotte maar 0,89 cent voor 3 stuks.
Heb hem er nu opzitten en ben wel tevreden! Hij zit er goed op, maar ben wel benieuwd hoe lang ze mee gaan.

In bezit:
Telefoons:

Android-Verleden

jovanos

jovanos

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2014
  • 17:23

Ja dat “blauwe ding” is inderdaad nog steeds een ergenis. Wellicht een goed, of beter, idee dat je andere protector erop hebt gedaan. Kan nooit slechter zijn dan de standaard folie. Ik ben benieuwd hoe die van de Action bevalt. Kost absoluut heel weinig, en nu kijken of ie kwalitatief ook in orde is. Misschien dat je dat, na verloop van tijd, even kan melden?

Roy97

Roy97

• Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 29 augustus 2014
  • 19:46

Ja, ik laat het hier wel weten hoe ze bevallen.

In bezit:
Telefoons:

Android-Verleden

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 29 augustus 2014
  • 21:43

Uiteraard voldoet het folietje dat op het scherm zit bij nieuwe toestellen niet omdat dit slechts een verpakkingsfolie is, of je het geloven wilt of niet.
Die protectors van de Action zijn prima en zijn hetzelfde als de goedkope die je bij sites als DealExtreme koopt of die je in de diverse telefoonwinkels in Nederland koopt maar waar je dan 10 tot 30 keer teveel voor betaald.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.