Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Oké, bedankt.
Hopelijk reageert er nu iemand die mij kan helpen
Heb je de toestel al eens opnieuw opgestart?
Erg vreemd. Ik krijg ook wel eens deze melding. Maar kan hem dan gewoon installeren.
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Ja, heb mijn telefoon al zo vaak opnieuw laten opstarten. De verschillende software updates doen het wel gewoon. Kreeg net een software update en die is gewoon goed uitgevoerd.
Misschien dat wat meer informatie de zaak kan verduidelijken, want ik ken die melding niet. Ik heb deze ook nooit voorbij zien komen.
Hoe luidt de melding ?? Welke firmware draai je op je toestel ? Heb je je toestel geroot ? Staat de laatste update erop ??
Wat firmware is weet ik niet, dus geen idee. Android versie is 4.4.2. Dit zijn screenshots van de melding.
Firmware is gewoon de software van je toestel. Door in te toetsen: *#1234# krijg je te zien, welke AP, CP en CSC je hebt. Je kunt dan ook zien of je wel Ned. toestel hebt en of je de laatste update op je toestel hebt staan.
Maar ik denk dat de melding met KNOX heeft te maken.
Sinds juni vorig jaar heb ik een Samsung Galaxy S4 telefoon, alles bevalt en ben er nog steeds erg blij mee. Nu krijg ik (ongeveer) sinds de wintermaanden een melding dat er een update is voor het beveiliginsbeleid. Als ik deze dan aanklik, zegt de melding dat ik wifi verbinding moet hebben ivm de grote van de download. Nou dat heb ik. Vervolgens doet hij heel even iets, en dan krijg ik de melding dat de updat mislukt is en ik voor ‘meer informatie’ naar de samsung site kan gaan. Maar daar kan ik vervolgens niets vinden over een zogenaamde beveiligingsupdate.
Weet iemand hoe ik die update kan uitvoeren, waar het aan ligt dat ie niet lukt etc? Want krijg de melding nu onderhand de hele dag door. Ik zit trouwens bij Tele2.
Groetjes Esmee.