Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MidnightM0nster

MidnightM0nster

• Lid sinds 18 september 2014
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2015
  • 01:39

Ik liet zojuist mijn s4 vallen, en niet hard of vanaf hoog ofzo maar hij viel wel. Vervolgens bleek (ong een kwartier later) dat het scherm niet meer werktte.
Het gekke is dat hij verder wel functioneerd, het touchscreen reageert nog (te zien doordat de menu en terug knop oplichten) en meldingen krijg ik ook gewoon binnen. Maar het scherm licht verder niet meer op.
Heb hem opnieuw opgestart maar ook niks.
Mijn melding lampje en terug en menuknop lichten dus wel op en reageren ook op het touchscreen. Maar verder doet het scherm niks. Er zitten ook geen barsten in het scherm.
Ik dacht zelf aan dat misschien een verbinding kapot is in de telefoon, iemand die dat kan bevestigen of wel weet wat het anders is?
En of er dan een heel nieuw scherm in moet of dat alleen iets gesoldeerd moet worden.

Ik hoop dat iemand me snel kan helpen des te eerder heb ik weer een telefoon.
Alvast bedankt

Groetjes Manou

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 15 maart 2015
  • 08:20

Zou inderdaad goed kunnen dat er een kabeltje van je lcd scherm is los geraakt. Zo niet. Dan ben je toe aan een nieuw scherm. Ik zou eens na vraag doen in een winkel

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 15 maart 2015
  • 10:20

Als je er geen probleem hebt om je toestel open te schroeven (ik heb er tientallen open gemaakt) dan kun je even deze handleiding (display assembly) volgen. Hier gaat het om een replacement van het scherm, maar je ziet ook welke contacten er tussen je scherm en ‘de rest’ is en die zou je even kunnen losmaken en opnieuw vastmaken. Wellicht doet je scherm het weer gewoon. De intructies zijn in het Engels en daar kan ik niets aan doen. Overigens ‘iFixit’ is een fantastische site waar ik ook voor mijn computers (Macintosh) dankbaar gebruik van maak.
Makker

Bewerkt (15 maart 2015 10:28)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

MidnightM0nster

MidnightM0nster

• Lid sinds 18 september 2014
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2015
  • 11:52

Bedankt!
Ik denk dat ik morgen even langs de winkel ga. Zelf aan de slag is niet de verstandigste zet hahah, voor ik wel mn beeld breek ofzo

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.