Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Djoachim97

Djoachim97

• Lid sinds 09 april 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 april 2015
  • 11:22

Hallo iedereen, ik heb sinds gisteren een selfiestick gekocht deze werkt op bluetooth, maar nu is er een probleem, ik kan er wel mee koppelen maar niet verder mee verbinden, als ik er op druk doet hij gewoon niks… mijn samsung galaxy s4 is pas geüpdate… het is een fitseasy selfiestick, iemand die hier iets van kent? :/ alvast bedankt!

Bewerkt (9 april 2015 11:23)
repairmeester

repairmeester

• Lid sinds 02 maart 2015
  • Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 10 april 2015
  • 08:12

Dit lijkt op een software probleem.
Probeer de telefoon te resetten (maak eerst een back up van je foto's e.d.).
En reinstalleer de software via Samsung Kies.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 10 april 2015
  • 09:25

Dus als je het onderstaande gedaan hebt werkt hij niet na een bleutooth koppeling.

1. Zet uw Smartphone aan.
2 Zet de stick aan.
3. Houd de Camera knop op de stick ingedrukt gedurende 2 seconden zodat deze in pairing (connectie) mode komt. Het LED Lampje onderaan de stick knippert nu blauw.
4. Ga naar uw Bluetooth® instellingen in uw telefoon en vind ‘’FitsEasy! Selfie Stick’’.
5. Om de verbinding te verbreken ga naar het Bluetooth® menu in uw telefoon en schakel Bluetooth® uit.

Weetje!: In de pairing (connectie) mode heeft u 40 seconden de tijd om verbinding te maken met uw telefoon. Als dit niet binnen deze tijd lukt dient u opnieuw stap 2 en 3 te herhalen.

Weetje!: Als de stick aanstaat en gedurende 2 uur niet word gebruikt gaat deze in slaap mode. Als u de stick weer wilt gebruiken druk dan op de foto knop op het handvat.

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 10 april 2015
  • 10:54

Probeer het eens met een ander toestel ipv de S4, dan weet je of het aan de S4 of de stick ligt.

Bewerkt (10 april 2015 10:55)
coranke

coranke

• Lid sinds 26 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2015
  • 16:51

Hallo ik heb deze week een samsung edge s6 gekocht. Bt staat aan bij de navigatie,(oproep en media) Bt staat ook aan op de radio is gekoppeld en verbonden maar krijg geen geluid uit de radio die speelt gewqoon door wat moet ik doen? Ik ben 65 jaar en niet zo geweldig met dat ding kan iemand mij wat uitleggen of zeggen jullie naar de winkel ermee gr anke

avb

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 juli 2015
  • 17:16

Hallo coranke ik wil je wel helpen maar kun je iets meer info geven bijvoorbeeld naar welk type/merk radio of automerk wil je geluid afspelen vanaf je galaxy hoe heb je hem gekoppeld.

kan ook zijn dat je op de radio bleuthooth uitgang moet selecteren om geluid te krijgen.

een voorbeeld is:

stel je wilt fm radio luisteren dan zul je eerst op de autoradio radio en fm moeten selecteren of je wilt geluid vanaf een aux apparaat afspelen dan zul je aux moeten selecteren op de radio hetzelde zou dan voor bleutooth ook moeten gelden.

Bewerkt (26 juli 2015 17:58)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.