Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Aaronguitarguy

Aaronguitarguy

• Lid sinds 22 mei 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2015
  • 19:57

Hallo allemaal,

Ik heb net een sd kaart van 64 gb aangeschaft, om mijn muziek met de DoubleTwist app te synchroniseren, maar kwam er net bij het proberen achter dat je sinds Kitkat niet meer direct naar je SD kaart kan schrijven… %#*! (wat is het nut daar nu van? Had ik net zo goed een iphone kunnen kopen…) Nu vroeg ik mij dus af of dit wel weer kan door het toestel te rooten? En zo ja, kan ik dan deze handleiding (http://www.ibtimes.co.uk/how-root-galaxy-s4-lte-android-5-0-1-i9505xxuhob7-lollipop-official-firmware-1492238) daarvoor gebruiken? Ik vraag dat omdat het de hele tijd over I9505XXUHOB7 gaat, wat volgens mij een Engelse android versie is? Ik ben een beetje bang dat er iets mis gaat. Sorry voor deze lekenvragen!

Bij voorbaat dank.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 22 mei 2015
  • 20:41

Na het rooten kun je idd mbv verschillende apps weer naar je sd kaart schrijven. Over het rooten zelf kan iemand anders je hier vast wel uitsluitsel geven.

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2015
  • 22:05

…of voor het rooten even naar deze link kijken http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/49251-how-to-je-toestel-rooten.html
Overigens kun je bij de IPhone geen geheugen uitbreiden.
Als je daar 64 Gb wilt gebruiken betaal je de hoofdprijs.
Dus na het rooten kun je de 64 Gb kaart volledig gebruiken maar dat zei jwhoutepen ook al.

Bewerkt (22 mei 2015 22:07)

Samsung Galaxy S7

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.