Ook ik ben nu een paar dagen geleden overgegaan met mijn GT-19515 naar Android 5.0.1 En dat leek vlekkeloos. Totdat er in mijn inlogscherm steeds meer letters en cijfers voor mijn toegangscode verdwenen. Op dit moment staat geloof ik alleen de 'w' er nog en is de rest vervangen door een witte rechthoek.
Zijn er meerdere met dit probleem…? Nu kan ik wel inlogen, zonder te weten wat ik intoets hoor, maar handig is anders. En daarbij, als je de oorzaakt niet weet, kan je ook niet voorspellen welke andere -wel belangrijke- functies ook aangetast gaan worden.
Bijlage:
Dag Allemaal, Ook ik ben nu een paar dagen geleden overgegaan met mijn GT-19515 naar Android 5.0.1 En dat leek vlekkeloos. Totdat er in mijn inlogscherm steeds meer letters en cijfers voor mijn toegangscode verdwenen. Op dit moment staat geloof ik alleen de 'w' er nog en is de rest vervangen door een witte rechthoek. Zijn er meerdere met dit probleem...? Nu kan ik wel inlogen, zonder te weten wat ik intoets hoor, maar handig is anders. En daarbij, als je de oorzaakt niet weet, kan je ook niet voorspellen welke andere -wel belangrijke- functies ook aangetast gaan worden.
Dag Allemaal,
Ook ik ben nu een paar dagen geleden overgegaan met mijn GT-19515 naar Android 5.0.1
En dat leek vlekkeloos. Totdat er in mijn inlogscherm steeds meer letters en cijfers voor mijn toegangscode verdwenen.
Op dit moment staat geloof ik alleen de 'w' er nog en is de rest vervangen door een witte rechthoek.
Zijn er meerdere met dit probleem…?
Nu kan ik wel inlogen, zonder te weten wat ik intoets hoor, maar handig is anders. En daarbij, als je de oorzaakt niet weet, kan je ook niet voorspellen welke andere -wel belangrijke- functies ook aangetast gaan worden.
Bijlage: