Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Yourihackz

Yourihackz

• Lid sinds 15 juni 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2015
  • 09:39

Goeiemorgen iedereen!

Gister heeft mijn vriendin een samsung galaxy s4 gekregen en ik zag dat er het een en t ander raar deed.

Op het moment dat ik een app op het home scherm wil verplaatsen dmv op hem te klikken en vast te houden opent die de app of pakt die de app vast en dan na een paar milimeter verplaatsen laat die meteen weer los waardoor het echt heel vaak niet lukt me apps te verplaatsen!

Zwaar irritant natuurlijk, en daarbij komt ook nog eens dat af en toe de telefoon freezed uit het niets en dan na even wachten gaat die uiteindelijk wel op lock.

De nieuwste software staat er gewoon op, heb al een keer normale fabrieksinstellingen terug gezet maar dat hielp niet.

De telefoon is nooit gevallen altijd met hoesje gedragen en helemaal netjes, de bon is wel kwijt geraakt waardoor er geen garantie op zit is hier een oplossing voor?

Heel erg bedankt alvast!

Bewerkt (16 juni 2015 09:40)
SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2015
  • 12:16

Waarom zou jij geen garantie krijgen zonder bon?
Ga gewoon naar een Samsung Service Centrum en het komt gewoon goed.

Samsung Galaxy S7

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2421
  • Reputatie 20
  • 16 juni 2015
  • 14:40

Andere versie van jouw verhaal:

Me vriendin heeft net een samsung s4 overgekocht en de telefoon heeft last van dat die af en toe vast loopt.

Nog een probleem is dat als je een app aanklikt om op je home screen te verplaatsen laat de app na een paar milimeter weer los en dat soms echt 10x achter elkaar wat het heel irritant maakt om het te verslepen. (Soms als ik de app dan versleep start die ook halverwegen op)

De rest doet t touchscreen het gewoon goed, bij spellen / facebook en andere apps als ze aan staan doen het ook goed, dus het ligt echt alleen bij het verslepen van de apps.

Nieuwste lollipop software erop, niet rooted, is jaartje oud en geen garantie op dit moment meer.

De telefoon is ook nognooit gevallen, en zo te zien lijkt t me meer een software probleem.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.