Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 314
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2015
  • 17:31

Hoi,

Via mijn S4 probeer ik mijn Contacten in groepen te beheren. Echter, zodra ik een nieuw contact aanmaak, wordt die automatisch geplaatst in de groep "Mijn Contacten", terwijl ik dat niet wil omdat hij in een andere groep thuis hoort. In de bewerk-modus zie ik dat het vinkje bij de groep "Mijn Contacten" lichtgroen is.
Hierdoor kan ik die niet meer uitvinken, ook niet als ik eerst andere groepen selecteer.

Via mijn notebook, waarmee mijn S4 gesynct is, kon ik voorheen het vinkje bij "Mijn Contacten" uit zetten, maar sinds de vernieuwde s/w lukt het mij niet meer dit aan te passen.
Zie ik iets over het hoofd of is hier een trucje voor?

Graag een beetje hulp, dank je.

Bewerkt (6 juli 2015 23:24)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 juli 2015
  • 18:44

Verplaatst naar S4-forum aangezien de app Contacten geen standaard app is, meeste fabrikanten hebben hun eigen schil.

Vorige bericht is verwijderd omdat er al gewaarschuwd is dat verkeerd geplaatste topics niet meer door ons verplaatst worden aangezien er steeds berichten in Algemene Androidvragen gedumpt worden terwijl deze toestelspecifiek zijn en het een kleine moeite is om zelf het juiste forumgedeelte op te zoeken.

Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 314
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2015
  • 12:32

Stug alles aflopen en uitproberen bracht mij tot de volgende oplossing. Mijn Howto:

Ga via je computer in Gmail naar "Contacten, naar "Meer" en selecteer links onderäan "Contacten Terugzetten".
Kies in de pop up voor "Naar oude versie van contacten".
Vink het gewenste contact aan en selecteer bovenin beeld het groeps-icoon en vink daar "Mijn Contacten"uit en bevestig met "Toepassen".

That's it.
Wel vind ik het vreemd dat deze actie in de nieuwe s/w release niet meer aanwezig is.
Wat mij betreft kan hier een slotje op.

@pklijzing: wellicht een advies om deze bij de Howto's op te nemen zodat anderen deze aanwijzing sneller vinden??

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.