Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Miek.kids

Miek.kids

• Lid sinds 08 juli 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2015
  • 11:02

Hallo.

Ik heb een s4 en deze doet het prima. Een tijd lang had ik de app navignon erop staan. Uit het niets begon deze vanzelf op te starten met bijbehorend geluidje.
Uiteindelijk de app maar verwijderd op de juiste wijze maar alleen het geluidje bleef komen. Ook als er geen andere app wordt opgestart. Uiteindelijk de s4 helemaal gereset, nieuwe software erop maar het geluid blijft komen.
Ik kan dit geluid nergens uitzetten.
Wie weet wat er nog gedaan kan of moet worden?

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 10 juli 2015
  • 10:32

Hallo, welkom op het forum!

Was het toevallig een gekraakte versie van Navigon?
Gekraakte versies wordt namelijk nog wel eens wat troep in verstopt.
En hoe is de nieuwe software geinstalleerd?
Via een OTA of handmatig?<

Het lijkt mij het handigst als je een goede backup maakt, hem compleet reset, handmatig het besturingssyteem weer flashen en daarna de backup terugzetten.

Mocht het probleem door een app veroorzaakt worden heeft deze methode echter geen zin aangezien het probleem dan terugkomt bij het terugzetten van de backup

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Miek.kids

Miek.kids

• Lid sinds 08 juli 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2015
  • 09:59

Hoi Booyb.

Bedankt voor je reactie.
Op het toestel heb ik een factory reset gedaan en daarna handmatig de boel er weer opgezet. Gelijk Android 5.0 erop gezet.

Bedoel jij dat het toestel echt helemaal leeg moet? Is dat niet een groot risico? Echt handig ben ik niet en de factory reset begreep ik nog wel;-)
Als dat de enige optie is, zal het wel moeten maar ik ben bang dat ik m helemaal niet meer aan de gang krijg.

Groetjes.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 11 juli 2015
  • 20:29

Hallo Miek.kids,

Ik controleer hier regelmatig of ik mensen kan helpen. Hou ik gewoon van en gelukkig ben ik best handig met Android, Linux en Windows. Sharing is knowledge

Dit soort problemen heb ik toevallig ook met een gekraakte Navigon app bij mijn vader zijn S4 gehad.
Was uiteindelijk alleen maar op te lossen door echt een compleet nieuwe start te maken.

Mocht je voor de app betaald hebben dan moet de ontwikkelaar het natuurlijk weten en tot een oplossing komen.
Mocht het gratis zijn geweest: pas hier altijd mee op.
Gratis software bestaat eigenlijk niet, er zal altijd op een manier geld worden verdiend en bij gekraakte software zit daarom ook vaak kwaadaardige software verstopt.

Regelmatig backups maken is altijd 1 van de belangrijkste dingen, mocht je een keer tegen problemen aan lopen dan heb je in ieder geval je belangrijke bestanden nog en dus kan je de meest voorkomende problemen redelijk simpel oplossen met een schone installatie.

Ik ben bereid je bij dit probleem te helpen en kan je van een stappenplan voorzien. Hier ga ik maandag mee aan de slag.
Mocht je toevallig in de buurt van Utrecht wonen dan kan ik ook persoonlijk helpen.

Met vriendelijke groet,
Booy

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Miek.kids

Miek.kids

• Lid sinds 08 juli 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2015
  • 11:46

Hoi Booy.

Het is idd een gekraakte versie. Maar heeft ruim een jaar goed gewerkt. Nu dus niet meer.
Ik zou het erg prettig vinden als je een stappenplan voor me wil maken. Utrecht is voor mij niet om de hoek…Friesland…

Het lijkt idd op het zelfde probleem als bij je vader en dat heb je kunnen oplossen ;-).

Back up maak ik regelmatig maar echt veel staat niet op de telefoon. Veel foto's maar weinig belangrijke documenten. Alles heb ik van de week nog opgeslagen om daarna de factory reset te doen.

Groetjes Miek

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 12 juli 2015
  • 15:32

Voor illegaal verkregen software wordt geen support gefaciliteerd op het AW forum. Zie ook de forumregels. Topic gesloten.

Bewerkt (12 juli 2015 15:32)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.