Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
[size 32]Ik ben in het bezit van een Samsung Glaxy S4, Android 5.0.1 Laatste updates opgehaald. Na het ophalen van een app uit de app store was de app "app store" verdwenen. Heeft iemand een idee hoe ik de app "app store" terug kan krijgen? b.v.d. K.Mol[/size]Beste Klaas,
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
Beste Makkker,
Bedankt voor je reactie,
De antwoorden op jouw vragen,
De app die ik als laatste opgehaald heb is Play music of Quizduel.
Onder opnieuw opstarten bedoel je dan uitzetten en later weer aanzetten? Dit doe ik elke dag een keer.
Nee, met Odin heb ik nog nooit gewerkt.
Als dit de remedie is, hoe kom ik er aan en wil je mij uitleggen hoe dit gaat?
Komt het systeem dan terug in de fabrieksinstelling en moeten dan alle door mij geïnstalleerde apps en contacten opnieuw geïnstalleerd worden?
b.v.d.
m.v.g.
Klaas Mol
p.s.
Ik heb AVG antivirus Free op mijn S4 draaien.
K. Mol
Beste Makkker, Bedankt voor je reactie, De antwoorden op jouw vragen, De app die ik als laatste opgehaald heb is Play music of Quizduel. Onder opnieuw opstarten bedoel je dan uitzetten en later weer aanzetten? Dit doe ik elke dag een keer. Nee, met Odin heb ik nog nooit gewerkt. Als dit de remedie is, hoe kom ik er aan en wil je mij uitleggen hoe dit gaat? Komt het systeem dan terug in de fabrieksinstelling en moeten dan alle door mij geïnstalleerde apps en contacten opnieuw geïnstalleerd worden? b.v.d. m.v.g. Klaas Mol p.s. Ik heb AVG antivirus Free op mijn S4 draaien.Beste Klaas,
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Op APKMirror kun je het APK-bestand downloaden, en installeren op je S4!
Google Play Store 5.7.10
Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9
Beste Makkker,
Hartelijk dank voor je uitgebreide informatie.
Ik ga ermee aan de gang en laat je horen of het gelukt is.
m.v.g.
Klaas Mol
K. Mol
Beste Makkker, Hartelijk dank voor je uitgebreide informatie. Ik ga ermee aan de gang en laat je horen of het gelukt is. m.v.g. Klaas Mol
Greetzzz, Henk.
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Beste Henk,
Natuurlijk wil ik jouw suggestie proberen, maar ik ben geen expert op Android. Daarom heb ik een paar vragen.
Je hebt het over APKmirror waar ik APK moet downloaden. Is dit een app? En hoe krijg ik dat dan in mijn telefoon?
Of misschien een website? en wat is een APK?
Op aanraden heb ik zojuist met "Apowersoft Phone manager" een backup van mijn telefoon naar mijn laptop gemaakt. (Misschien ken je dit programma. Vind ik wel een handige tool.)
Als ik in deze backup kijk zie ik ook een APK bestand. Bedoel je deze soms?
m.v.g.
Klaas Mol
K. Mol
Je hebt helemaal gelijk Henk. Al die moeite van mijn verhaal. Iets anders is dat het gebruik van Odin om bijvoorbeeld een nieuwe Nederlandse versie van de ROM voor je toestel ook op je toestel te zetten wel eens handig zou kunnen zijn. Heb ik het niet eens nog over root of een uitgebreide CWM. Er zijn zelfs draadjes hier op het forum waar deze 'verse' ROM's worden aanbevolen en ook zijn te downloaden. Ja, wat moet er dan met die nieuwe download gebeuren? Odin misschien?Beste Makkker, Hartelijk dank voor je uitgebreide informatie. Ik ga ermee aan de gang en laat je horen of het gelukt is. m.v.g. Klaas MolWaarom probeer je mijn oplossing niet uit? Dan hoef je tenminste ook niet zo veel moeite te doen voor alleen het terug krijgen van de PlayStore-app!
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Beste Henk, Natuurlijk wil ik jouw suggestie proberen, maar ik ben geen expert op Android. Daarom heb ik een paar vragen. Je hebt het over APKmirror waar ik APK moet downloaden. Is dit een app? En hoe krijg ik dat dan in mijn telefoon? Of misschien een website? en wat is een APK? Op aanraden heb ik zojuist met "Apowersoft Phone manager" een backup van mijn telefoon naar mijn laptop gemaakt. (Misschien ken je dit programma. Vind ik wel een handige tool.) Als ik in deze backup kijk zie ik ook een APK bestand. Bedoel je deze soms? m.v.g. Klaas Mol
Greetzzz, Henk.
[size 32]Ik ben in het bezit van een Samsung Glaxy S4, Android 5.0.1
Laatste updates opgehaald.
Na het ophalen van een app uit de app store was de app "app store" verdwenen.
Heeft iemand een idee hoe ik de app "app store" terug kan krijgen?
b.v.d.
K.Mol[/size]
K. Mol