Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Panama

Panama

• Lid sinds 26 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2015
  • 21:59

Hoi,
mijnnaam is Ron, ik hoop dat ik in het juiste forum zit.
Mijn probleem, ik heb mijn samsung galaxy 4 geroot, en geprobeert te unrooten, dat gaat niet meer.
met de triangle app zegt dat ik geen su binary bestand meer is geinstaleerd dat is een rpbleem ik zou het nu moeten re-rooten, ik ben een leek op dit gebied, groter probleem ik kan het niemand vragen ik woon in panama ( middle amerika)
ik heb skype ik heb de bestanden op mn pc staan de neiuwe versie odin ook, maar nu weet ik niet verder te gaan, is er iemand die mij kan helpen via skype het liefst heb ik gewoon weer de samsung orgineel , maar de triangle helpt me niet verder en supersu zegt dat de binary niet goed meer is.
welk master mind kan mij helpen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 juli 2015
  • 23:16

Hoi Ron,

Allereerst welkom op het androidworld.nl forum

Ik weet nog weinig van Samsung maar ik hoop dat ik je verder kan helpen.

Je moet teneerste de juiste firmware voor jou toestel model downloaden bij Samsung mobile.

Alles wat je nodig hebt om je toestel terug naar stock rom/firmware brengen wordt in dit filmpje hier voor gedaan, als je maar zorgt dat je de juiste firmware download dan kan er in principe niets mis gaan.

Verder kan je niet helpen of je moet wachten op iemand anders die meer kijk/ervaring met samsung heeft.

zorg wel voor een voldoende opgeladen accu voor je aan het proces begint

Bewerkt (26 juli 2015 23:24)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 juli 2015
  • 09:59

Topic verplaatst naar het Samsung Galaxy S4 forum. Wil je tevens je titel wat aanpassen? "Hulp gevraagd" is namelijk geen duidelijke omschrijving van je vraag.

Bewerkt (27 juli 2015 10:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.