Mijn Galaxy S4 laadt niet op op wanneer de telefoon aan staat. Zet ik de telefoon uit dan wilt ie nog een beetje opladen maar dan is het een paar seconden laden, stoppen met laden, paar seconden laden, etc. Schiet dus niet op. Er zit geen vuil in voor zover ik kan zien en bij het openmaken van de telefoon zag ook alles er in orde uit (niks los o.i.d.). Ook pakt mijn pc de telefoon niet meer. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Jeffrey
Mijn Galaxy S4 laadt niet op op wanneer de telefoon aan staat. Zet ik de telefoon uit dan wilt ie nog een beetje opladen maar dan is het een paar seconden laden, stoppen met laden, paar seconden laden, etc. Schiet dus niet op. Er zit geen vuil in voor zover ik kan zien en bij het openmaken van de telefoon zag ook alles er in orde uit (niks los o.i.d.). Ook pakt mijn pc de telefoon niet meer. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Jeffrey
Dat klinkt een beetje als een verbogen micro-usb poortje die soms wel soms niet verbinding maakt met het kabeltje.
[mod]Topic verplaatst naar het Samsung Galaxy S4 forum[/mod] Dat klinkt een beetje als een verbogen micro-usb poortje die soms wel soms niet verbinding maakt met het kabeltje.
Mijn Galaxy S4 laadt niet op op wanneer de telefoon aan staat. Zet ik de telefoon uit dan wilt ie nog een beetje opladen maar dan is het een paar seconden laden, stoppen met laden, paar seconden laden, etc.
Schiet dus niet op. Er zit geen vuil in voor zover ik kan zien en bij het openmaken van de telefoon zag ook alles er in orde uit (niks los o.i.d.). Ook pakt mijn pc de telefoon niet meer. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Jeffrey