Ik heb een S4 en sinds een paar weken verschijnen er systeemteksten aan de rechterzijde van het scherm, ongeacht in welke app ik zit. Dit is een dynamisch proces waar bij continu andere systeemtesten aan de rechterzijde verschijnen. Zie bijlage
Ik heb veel instellingen bekeken maar kan er niet achter komen hoe dit uit te schakelen. Heeft iemand een idee?
Mijn model nr. is GT-I9505 en Android versie 5.0.1.
B.v.d. K. Mol
K. Mol
Ik heb een S4 en sinds een paar weken verschijnen er systeemteksten aan de rechterzijde van het scherm, ongeacht in welke app ik zit. Dit is een dynamisch proces waar bij continu andere systeemtesten aan de rechterzijde verschijnen. Zie bijlage Ik heb veel instellingen bekeken maar kan er niet achter komen hoe dit uit te schakelen. Heeft iemand een idee? Mijn model nr. is GT-I9505 en Android versie 5.0.1. B.v.d. K. Mol
Ik heb een S4 en sinds een paar weken verschijnen er systeemteksten aan de rechterzijde van het scherm, ongeacht in welke app ik zit. Dit is een dynamisch proces waar bij continu andere systeemtesten aan de rechterzijde verschijnen. Zie bijlage
Ik heb veel instellingen bekeken maar kan er niet achter komen hoe dit uit te schakelen.
Heeft iemand een idee?
Mijn model nr. is GT-I9505 en Android versie 5.0.1.
B.v.d.
K. Mol
K. Mol