Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jack_Reemers

Jack_Reemers

• Lid sinds 24 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 september 2011
  • 18:45

De geluiden van mijn navigatie app (Sygis GPS for Mobile) worden via Bluetooth op mijn Sony autoradio weergegeven. Op zich helemaal prima, ware het niet dat de geluiden alleen hoorbaar zijn als ik op mijn radio als source BT audio kies. Oftewel, ik kan niet gewoon naar de radio luisteren en de geluiden van mijn SGS+ horen. Ik kan bij de instellingen niets hierover vinden. Als de telefoon gaat, springt de autoradio vanzelf in de mute stand en hoor ik alleen mijn telefoon. Dat zou toch ook moeten kunnen met navigatie?!?!?

Hoor graag de oplossing.

B.v.d.

Bewerkt (24 september 2011 18:45)
RedArrow

RedArrow

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 27 september 2011
  • 15:59

'Als de telefoon gaat, springt de autoradio vanzelf in de mute stand en hoor ik alleen mijn telefoon. Dat zou toch ook moeten kunnen met navigatie?!?!?"

Ik ben bang van niet.
Is overigens geen probleem van je telefoon, maar van je Sony Radio.(heb het ook)
Met mijn parrot daarintegen heb ik hiervan geen last.
Wat ik meestal doe is muziek via de MP3 speler van mijn SGS.

Bewerkt (27 september 2011 15:59)
Jack_Reemers

Jack_Reemers

• Lid sinds 24 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 17:30

Koppel je dan je telefoon aan je Parrot en die weer aan de radio? Welke Parrot gebruik je? Ben aan het zoeken geweest naar nieuwe firmware voor de Sony MEX-BT3600U, maar nada. Toch jammer want het werkt op zich perfect.
Heb ik nog een vraag. Kun jij de spraakoproep van de S+ gebruiken in combinatie met de Parrot? Vind dat een vrij verwarrende zaak. In de gebruiksaanwijzing staat dat je het commando in het Engels moet geven; in het scherm op je telefoon staat als je de app activeert “Bel Jan de Vries” als voorbeeld. Lijkt me toch echt geen Engels.
Alvast bedankt voor je antwoord.

Bewerkt (3 oktober 2011 17:30)
RedArrow

RedArrow

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 14:04

Nee ik heb thuis twee auto's staan. een met een Parrot MKI 9200 en een met een Sony MEX-BT2600U
En ik gebruik de spraakfunctie van de Parrot ipv van mijn SGS+ Dus geen idee of dit werkt.

Bewerkt (5 oktober 2011 14:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.