Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dadema

dadema

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2011
  • 16:35

Hoi allemaal,
ik heb nu een maand de samsung galaxy s plus met een abonement van hi. Nu kan ik sinds kort, wanneer een bericht langer wordt dan 160 tekens ( dit gaat dan over in 2 smsjes) het bericht niet meer verzenden. Er staat dan mislukt. Volgens het logboek is hij wel verzonden en de ontvanger krijgt hem maar voor de helft. Ik ben al bij de phonehouse geweest en heb hi al gebeld, maar beide hebben geen oplossingen. Nu moet ik hem terug zetten naar fabrieksinstellingen maar dan ben ik alles kwijt en het is niet zeker of dit wel helpt. Heeft iemand een idee hoe ik dit anders kan doen?

Bewerkt (4 oktober 2011 16:35)
dadema

dadema

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2011
  • 18:08

Ik zag net dat er al meerdere forums over waren. Alleen met een andere provider. Lijkt me dan dus dat dit aan de telefoon ligt?

Bewerkt (4 oktober 2011 18:08)
Dafsterken

Dafsterken

• Lid sinds 07 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2011
  • 12:57

Ik heb hetzelfde probleem met mijn samsung galaxy s plus. Na meerdere keren van ‘mislukt verzenden’ (sms komt bij ontvanger voor de helft aan), gaat hij toch door. Best irritant, waarom lukt dat de eerste keer niet. Terug zetten naar fabrieksinstellingen wil ik op dit moment niet doen.. Iemand tips?!

Bewerkt (7 oktober 2011 12:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.