Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SmallOne

SmallOne

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 13:28

Ik heb sinds enkele dagen een Galaxy S Plus i9001 met Android 2.3.3. Nu staat er echter de nodige ‘bloatware’ op die ik graag verwijderd zie. Ik heb met Titanium Backup op mijn (oude) Desire HD dergelijke programma's verwijderd.

Om gebruik te kunnen maken van Titanium Backup moet 't toestel eerst geroot worden. Dit heb ik op de volgende wijze gedaan:

Easy ROOT/UNROOT from Recovery Mode - xda-developers

Vervolgens Titanium Backup uit de Market gehaald (free versie) en deze gestart. Tot zover geen enkel vuiltje aan de lucht. Nadat ik vervolgens Daily Briefing had gedelete start het toestel vervolgens op. En hier gaat het om onverklaarbare reden verkeerd.

Na de reboot start het toestel op en kom er een driehoek met uitroepteken en ‘droid’ te staan. Pas als ik de batterij eruit haal en vervolgens de telefoon reset (naar fabrieksinstellingen) d.m.v. aanzetten met de geluid omhoog knop ingedrukt en dan vervolgens reset factory settings. Want als ik het toestel gewoon weer aanzet nadat ik de batterij eruit heb gehaald dan gebeurd er wederom hetzelfde: uitroepteken met ‘droid’.

Heeft er iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Want ik zou toch erg graag wat van de onnodige (bloatware) apps verwijderen.

Alle hulp is meer dan welkom!

Bewerkt (9 oktober 2011 13:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.