Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Tommos89

Tommos89

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 21:28

Hoi,

ik ook ben in het bezit van een samsung galaxy s plus. Ik ben net als de rest van mening dat het een geweldig toestel is. Ik zit jammer genoeg wel met een update probleem. Ik heb vandaag namelijk het toestel van mijn vriendin geupdate naar 2.3.5. Zij is in bezit van hetzelfde toestel als ik. Wanneer ik haar telefoon aan de computer aansloot kreeg ik bij Kies direct de melding dat er nieuwe firmware beschikbaar was. Ik heb deze direct geinstalleerd en binnen een kwartier stond de nieuwe software erop. Ik wilde met mijn toestel het zelfde doen maar dat ging helaas niet zo gemakkelijk. Er werd bij mij geen melding gegeven van een update maar er kwam te staan “Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies”. Ik heb Kies inmiddels verschillende keren geinstallerd, memory card eruit gehaald, een andere computer geprobeerd om te updaten maar het werkt geen van allen. Ik ben radeloos over wat ik verder nog kan doen dus ik hoop dat er iemand is die dit bekend voorkomt en er een oplossing voor heeft!

Gr

Bewerkt (8 november 2011 21:28)
sajoda

sajoda

• Lid sinds 07 november 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 22:18

Zelfde probleem hier.

Bewerkt (8 november 2011 22:18)
marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 9 november 2011
  • 08:52

Dan ben je waarschijnlijk niet in bezit van een Nederlands toestel.
Kun je bij Instellingen eens gaan naar -> Info over het toestel en ons vertellen wat hier allemaal vermeld staat?

Bewerkt (9 november 2011 08:52)
Marsch

Marsch

• Lid sinds 10 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 november 2011
  • 12:51

Hallo allemaal,

Ik krijg precies dezelfde melding als ik mijn Samsung Galaxy S via Kies wil updaten. Eerder heb ik mijn toestel wel kunnen updaten naar Android 2.2, maar de update naar 2.3 lukt nu dus niet.

Kan het misschien zo zijn dat het een fout is in de versie van Kies? Ik heb mijn huidige versie van Kies net via internet gedownload, en heb een andere Galaxy S wel kunnen updaten naar 2.3 met misschien een andere versie van Kies.

Als iemand weet of dit mogelijk is hoor ik dit graag, en zal ik opzoek gaan naar een andere versie van Kies.

Alvast bedankt, en succes met het zoeken naar een oplossing. Ik blijf ook zoeken naar een oplossing en zodra ik die heb gevonden zal ik het jullie laten weten.

Groeten, Marsch

Bewerkt (10 november 2011 12:51)
Tommos89

Tommos89

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 november 2011
  • 18:01

Hoi Marco,

wanneer ik ga kijken bij de informatie die er staat krijg ik het volgende:

Modelnummer: GT-I9001
Firmwareversie: 2.3.3
Baseband-versie: I9001XXKF8
Kernelversie: 2.6.35.7-perf
root@DELL104#1
Buildnummer:GINGERBREAD.XXKF8

Hoop dat je hier iets mee kunt, althans me iets meer duidelijkheid geven!

Gr

Bewerkt (10 november 2011 18:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.