Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Vertigo

Vertigo

• Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 december 2011
  • 15:14

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S Plus, grotendeels tot tevredenheid.

Ik heb wel een paar problemen met de toetsenborden:

SWYPE
Ik had in eerste instantie Swype aanstaan en vond dat behoorlijk handig. Vanaf het begin had ik wel een probleem in de native e-mail-app van de telefoon: als ik hier terug op een woord ging staan om het te veranderen, verving hij het woord niet, maar plakte hij het woord ertussen (bijv: Swype maakt van m'n vingerbeweging het woord ‘Dit’, ik wil daar ‘Die’ van maken, maar dat wordt dan ‘DDieit’. Googlen leert dat het probleem vaker voorkomt, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.

De laatste dagen kreeg ik ook in andere apps problemen met Swype: regelmatig stopte Swype er opeens mee en verdween het woord dat ik aan het typen/swypen was… dit gebeurde met name bij het typen van de letter ‘i’.

Heeft iemand oplossingen hiervoor?

STANDAARDTOETSENBORD
Vanwege deze problemen ben ik maar overgeschakeld naar het standaardtoestenbord. Wat ik daar irritant vind is dat ‘ie woorden automatisch aanvult (dus als ik ’hele' typ dat er al vanzelf ‘heleboel’ komt te staan). Het leek me logisch dat ik dit kon uitzetten via ‘woordaanvulling’ bij de opties van XT9, maar dat heeft geen effect. XT9 helemaal uitzetten wel, maar dan heb ik ook geen spellingscontrole meer, en dat wil ik wel. Zie ik ergens iets over het hoofd?

Mijn dank is bij voorbaat bizar groot!

Bewerkt (24 april 2013 13:50)
daf55

daf55

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 9 december 2011
  • 21:46

Ik heb beide ook uit geprobeerd, maar heb het nieuwe toetsenbord van de volgende generatie android in gebruik, en die bevalt mij het allerbeste. Niet te druk, zelf kiezen wat hij wel of niet voor je invult en lekker opgeruimd.

Zoek eens naar Ice Cream Sandwich Keyboard!

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
Desiree

Desiree

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 9 december 2011
  • 22:18

Ik ben ook aan het stiekem om een fijn tv te vinden.
Momenteel gebruik ik keyboard pro ofzo uit de market. Bevalt beter dan standaard android.
Maar ben erg benieuwd naar het tb van ICS. Waar kan ik die downloaden?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 9 december 2011
  • 22:27

Gewoon uit de market. Net gedowload uit nieuwsgierigheid na het lezen van dit topic.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.