Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Puntenel

Puntenel

• Lid sinds 03 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 december 2011
  • 22:47

Ik heb sinds en maand een Galaxy S plus. Ik zou het ook met een veel simpeler toestel kunnen doen, maar ik liep hier geschikt tegenaan. Ik heb de simkaart uit mijn oude Samsung Star overgeplaatst. Daarop stonden al mijn telefoonnummers. Vervolgens ging het toestel contacten synchroniseren met mijn G-mail account en dat gaf de nodige problemen. Via dit forum heb ik het voor elkaar gekregen dat ik gewoon weer de 124 nummers kan bellen die op mijn simmetje stonden. Alleen dáár haalt het toestel nu zijn contacten vandaan als ik wil bellen en zo zie ik dat graag. MAAR! Nu krijg ik zeer binnenkort mijn nieuwe simkaart van een andere aanbieder. En de vraag is nu natuurlijk hoe ik die telefoonnummers van mijn huidige simkaart allemaal op het nieuwe simmetje krijg, zonder dat ik daar weer honderden e-mailadressen en dat soort narigheid bij in krijg. Ik weet zeker, al vóór ik het probeer, dat mij dat weer problemen gaat opleveren. Dat lukt mij nooit. Ik ben te oud voor zulke kunsten. Wie zet het even overzichtelijk voor me op een rijtje? Bij voorbaat dank!

Puntenel

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
Roots_Encounter

Roots_Encounter

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 26 december 2011
  • 10:01

Ga naar contacten (op het begin scherm van je telefoon).
Druk op de linker button.
Kies in het menu meer.
Kies contacten kopiëren.
Kies sim naar telefoon.
Na een nieuwe sim herhaal alles, tot: kopieer telefoon naar sim. (of laat alles in de telefoon staan).

p.s. zelf heb ik alle contacten in GMAIL staan. Bij verlies of diefstal of een nieuwe sim/telefoon heb ik alle contacten gewoon in GMAIL. Ook heb ik ergens anders dan alle contacten bij handbereik via GMAIL.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 26 december 2011
  • 10:04

Helemaal mee eens. Ook het editen van contacten, of het toevoegen van informatie is gemakkelijk via gmail op bijv de pc.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.