Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

j.derkd83

j.derkd83

• Lid sinds 28 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 23:32

Heb 4 weken geleden ook de SGP gekocht buiten de klachten om een prima foon!

Thuis gekomen simkaartje erin en hoppa de aan knop ingedrukt en alles geinstalleerd, even een paar apps erop gezet en tot mijn verbazing herstarten hij automatisch zichzelf.
(inmiddels achter gekomen ook vaak nadat hij opgeladen is, en zodra het snoer er uit gehaald word)

Kan gebeuren zou je zeggen maar op een gegeven moment werd dat wel 10 a 15 keer per dag,best irritant al zeg ik het zelf.

Ik de PHONESHOP Den Haag gebeld en het verhaal uit gelegd en ik kon langs komen,ivm kerst drukte op het werk geen tyd om langs te gaan (kom zelf namelijk uit Rotterdam) uiteindelijk 1 week later erheen gegaan het verhaal uit gelegd maar helaas ik kon hem niet meer ruilen ik was 1 week te laat grrr.

Nou hadden zei in ieder geval een alternatief ik moet bellen met Solid Vision in Reiswijk, daar een afspraak maken en langs gaan met mijn phoon en de aankoop factuur en daar word hij dan gereset en een nieuwere versie erop gezet. ( dus even afwachten nog ik moet nog een afspraak maken)

En nu komt het leuke van het verhaal ik kan ook geen firmware update doen via KIES omdat het namelijk de recente is al.(word er aangegeven)

Firmwareversie: 2.3.3
Basebandversie: I9001XXKI2
Kernelversie: 2.6.35.7-perf root@DELL145#1
Gingerbread: XXKI2

PDA: I9001XXKI2
Phone: I9001XXKI2
CSC: I9001OXAKI1

Laat ik nu diezelfde dag nog een SGP kopen als kerstcadeau voor me vrouwtje bij de PHONESHOP.

Staat daar al standaard 2.3.5 op kan iemand mij dat uitleggen???

Voordelen zijn wel:batterij gaat langer mee
reageert sneller en is sneller met alles
en niet te vergeten herstart zichzelf helemaal niet

Dus nu maar even afwachten wat Solid Vision Reiswijk voor mij kan en zal gaan betekenen, ik hou jullie op de hoogte.

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 03:51

Je kan hem zelf ook updaten en resetten, scheelt je weer een hoop tijd.Alleen dan met odin niet met dat kies.Hoef je alleen maar de files te zoeken en te flashen.

Bewerkt (24 april 2013 13:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.